Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Ogólnie rzecz mówiąć , trzeba korzystać ze wszystkiego i mądrze dysponować biżuterią / zwojami etc. Potworki można powiedzieć schodzą na dalszy plan już ew. końcowy jak nie będzie co robić. Ja po 40h mam dobre zdanie o modzie i powiem że warto czekać , zwłaszcza są fajne niespodzianki o których nic nie powiemy no ale w swoim czasie się dowiecie jak zagracie :D
Odpowiedz
Mimo okresu świątecznego prace trwają.
Trwają też zacięte dyskusje w działach roboczych na temat pewnych nowinek jakie się pojawiły w grze w ostatnich dniach i godzinach.
Dziś i jutro dodana zostanie także seria unikatowych Itemów Specjalnych - niespodzianek

aktualnie definitywnie wszystkie postacie imienne w G2 P mają własne dialogi (w sumie prawie 800 plików)
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Coś jeszcze Wam pozostało?
Odpowiedz
wszystko przeczytać i sprawdzić czy działa
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Cytat:Kacper Mateusz Zygmunt: Skoro mod jest ogromny czy nie byłoby fajnie dodać tarcze i takie tam bajery? Gracze chętnie zobaczą to w grze. Chociaż, kto wie...

Napisano wiele razy, że takiego syfu nie będzie, chcecie takie bajery to sobie grajcie w Returna albo Dark Sagę, w naszym modzie najważniejsza jest fabuła, ciekawe dialogi i mocno rozbudowane lore. Naprawdę, mod do Gothica bez tarczy i duali nie jest godny waszej uwagi? Wiecie ile by to wymagało zmian w balansie? Nie ma żadnych zbędnych rzeczy, a czas gry i tak wynosi ponad 200 godzin. Gothic to Gothic, głównym celem rozszerzeń powinno nadal pozostać zabicie Smoka Ożywieńca.
Odpowiedz
"Gracze chętnie zobaczą to w grze. Chociaż, kto wie..."
Mów za siebie.

Mi Global zajął ponad 200h gry ( chyba 230 ), a skoro to jest rozszerzenie to pewnie więcej czasu spędzimy przed komputerem.
Odpowiedz
Niekwestionowanym liderem wśród testerów jest Raveren, który biega bez przynależności gildyjnej w 1R, ma na liczniku ponad 70 h... Biorąc pod uwagę, że w Przeznaczenie zagra wiele osób nie znających za bardzo Globala, oraz w modzie pojawiło się wiele nowych rzeczy, to zapowiada się prawdziwy brazylijski tasiemiec. I to nie z dialogami o tym że Nadję boli głowa, czy że Faretti napiłby się kawy.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(29.03.2016, 19:43:06)Tituf napisał(a): Niekwestionowanym liderem wśród testerów jest Raveren, który biega bez przynależności gildyjnej w 1R, ma na liczniku ponad 70 h... Biorąc pod uwagę, że w Przeznaczenie zagra wiele osób nie znających za bardzo Globala, oraz w modzie pojawiło się wiele nowych rzeczy,  to zapowiada się prawdziwy brazylijski tasiemiec. I to nie z dialogami o tym że Nadję boli głowa, czy że Faretti napiłby się kawy.

Rave ma już gildię jakby co. Nie zapominaj też , że ja teraz testuję prawie w ogóle nie testowaną gildie Magów Wody, która jak na 1 rozdział jest całkiem dobrze zaplanowana, jest wprawdzie kilka niedociągnięć, ale to szczegóły.

PS. Z kawą tez coś jest, ale skipperzy dialogowi tego nie zauważą.
Odpowiedz
lubicie zadania w stylu Próba zabójstwa Estebana oraz mroczne zagadki lore?
Przeznaczenie jest dla was
lubicie tarcze i hełmy oraz rozpierduchę w mieście?
macie po 8-10 lat i udajecie weteranów Gothic
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Jeśli gra ma na prawdę wciągającą fabułę, to można i 50 razy przejść, ja sam czystego G2 przeszedłem 3 razy, z Nk 6, a Gothica I 2 razy. W Przeznaczeniu fabuła jest jeszcze lepsza, więc wątpię, że prawdziwy weteran nie zagra więcej niż 6 razy.
Odpowiedz
aktualnie , jak poinformowaliśmy na  naszym FB szykujemy pewne zmiany dla Maga Wody - jak się okazuje tą gildią czysty mag gra zbyt łatwo w początkowych rozdziałach - zostanie to utrudnione

przeglądamy też ewentualne poprawki w opcjach zachować przeciwników - nie ludzi

Cytat:przeglądamy też ewentualne poprawki w opcjach zachować przeciwników - nie ludzi

coś tam zostało zrobione, rewolucji nie ma ale mogę zdradzić, że usunęliśmy tzw długie ściganie Beziego przez potforki u wszystkich typów, które go miały, zastępując je czasem średnim, przeważającym  w grze.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Testy posuwają się do przodu.
Liczne kluczowe zmiany i poprawki wprowadzone jakiś czas temu na szczęście działają prawidłowo.
Usuwany jest aktualnie pewien błąd skryptowy dotyczący pewnego skryptu nie używanego w G2 NK, a w Przeznaczeniu niestety nie użytego prawidłowo w niektórych miejscach. Sytuacja została jednak całkowicie opanowana.
Wprowadzamy też pewne ograniczenia występowania w grze niektórych itemów wpływających na atrybuty.
Przerobione zostały także niektóre dialogi i interacje z z postaciami dla zadań najstarszych , przygotowywanych jeszcze dla Global More!

Jak informowaliśmy na FB wskutek pewnego błędu balansowego gra w pewnym momencie może stać się zbyt łatwa i zburzona zostanie ogólna formuła budowania postaci, co wykazały testy.
Być może jutro, jeśli poświęcę na to cały dzień uda się to doprowadzić do ładu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Taa, zrobić domyślny, zrobić hardcor (wywalić wszystkie bonusy do statów i podkręcić przeciwników) i łatwy(zrobić z Gora koksa, który kosi wszystko na 2 strzały), niby nic trudnego, ale nie wiem czy Mem na takie coś pójdzie, zresztą obgada się to później
Odpowiedz
Moglibyście zrobić wybór trudności jak w Z życia złodzieja, gdzie z pozycji Nowej gry wybiera się trudność, a nie poprzez wybór dialogów.
Odpowiedz
Nie do mnie należy decyzja, a nie wiem czy Mem na coś takiego pójdzie, więc nie wiadomo czy takie coś w ogóle się pojawi, a wy tutaj z propozycjami jak to miałoby wyglądać. Może wszelkie propozycję takich rzeczy gdy zostanie to przyjęte przez Team?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 98 gości