Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
20.10.2018, 23:51:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2018, 23:53:56 przez Erwin.)
Grałem zbyt krótko i na rozbudowanej postaci żeby oceniać. Najlepiej, to musiałby się wypowiedzieć ktoś, kto rozegrał z tym celowaniem jakąś grę gdzie jest rozwój łuku od tych 10% do powiedzmy 90%, ale tak, robi się z tego swego rodzaju zręcznościówka.
Wydaje mi się, że jak się to wyćwiczy, to na początku gry może być łatwiej, bo więcej strzał nam wejdzie w cel strzelając z daleka, a normalnie pewnie nie trafilibyśmy ani razu.
Porada Gothic 1 - bug Lester
W zwykłym Gothicu, jak i w modyfikacjach rozszerzających np. „Ludzie z Górniczej Doliny”, może zdarzyć się tak, że gdy poprosimy Lestera, aby zaprowadził nas w jakieś konkretne miejsce w obozie na bagnie, to po jakimś czasie on się w tym miejscu zbuguje tzn. nie będzie możliwe wejście z nim w interakcję i nie będzie chciał wrócić na swoje miejsce startowe.
Można wczytać wcześniejszego save’a i spróbować powtórzyć ten etap rozgrywki, ale można też pomóc sobie konsolą. Wtedy w wierszu poleceń wpisujemy insert lester_bugfixbook. Pojawi się księga, po której przeczytaniu Lester nam się „naprawi”.
*************
Ja rozumiem, że Przeznaczenie to nie pomidorowa i nie każdy je lubi, ale chociaż proszę o nie rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na gothicowych streamach na temat moda w stylu „ ….. każde zadanie polega na przechodzeniu przez wszystkie światy po kilka razy dla 300 expa…”
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.025
Zapewne chodzi o opinię zamieszczoną na TM.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
+300 exp? to sporo!
jego stara daje dupy za 100 exp
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
30.11.2018, 20:18:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2018, 20:18:30 przez Erwin.)
Nie kojarzę osobnika, który to napisał. Nie śledziłem też dalszego rozwoju dyskusji w tym temacie.
Tak jak napisałem chodzi o stream na yt i wypowiedź na czacie.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.972
Na czatach to przeważnie tchórzliwe zające są pod randomowymi nickami. Niewielu stać na otwartą dyskusję popartą konkretami. I nie chodzi oczywiście o to, że coś komuś się nie podoba. Bo może...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 20.05.2016
Liczba postów:1.160
30.11.2018, 23:29:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2018, 23:30:19 przez Dota.)
Standardowe hiperbolizowanie jakiegoś losowego typka, którego gra zirytowała/przerosła. Komentowanie takich wypowiedzi jest niemalże jak łapanie się na haczyk trolla.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
02.12.2018, 20:48:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.12.2018, 20:48:30 przez Erwin.)
Z cyklu - co by było, gdyby?
Zainstalowałem na próbę w wersji 1.4 na angielskiej wersji G2NK.
Wszystko pięknie, ładnie, ale jest wtedy problem z polskimi znakami. Czasem zastępują je artefakty, a czasem nie ma ich w ogóle i niektóre nazwy i dialogi wyglądają bardzo niezrozumiale. Odradzam granie na takiej konfiguracji.
A jak ktoś ma jeszcze jakimś cudem zagraniczną wersję Gothica i chciałby ją spolonizować, to polecam zajrzeć tu:
http://po-polsku.pietuchowski.info
Jakiś czas temu, parę postów wcześniej pisałem o teksturpackach, fps'ach itp. w
Było tam o pliku, który przywraca w modzie gorsze tekstury z Nocy Kruka.
Grałem teraz w z tymi teksturami i jednak radzę go nie uzywać w tym modzie.
Wydajność przy roślinności u mnie jest lepsza, ale niestety zdarza się tak, że świat nie jest kompletny w stosunku do oryginału
( np. brak ściany budynku, orkowy topór ma wygląd buzdyganu )
Tyle zauważyłem na początkowym etapie rozgrywki, więc im dalej pewnie byłoby gorzej.
Dołączył: 20.05.2016
Liczba postów:1.160
Trochę szkoda, bo zawsze na moim kompie miałem problemy z wydajnością przez te wszystkie wizualne bajery, które dodało Przeznaczenie. xd
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
Ponieważ jednak lepiej mi się gra w na wyższych rozdzielczościach, co przy oryginalnych teksturach jest u mnie niemożliwe, a ten texturpack przywracający wygląd Nocy Kruka powoduje "dziury" w świecie , zrobiłem sobie swojego texturpacka przywracającego tylko naturalne elementy krajobrazu do stanu NK, głównie roślinność.
Zagram z nim w Przeznaczenie i poszukam błędów. Tyle co sprawdziłem na razie, to nie ma tych fake'ów, które generował ten całościowy txtpack ( brak niektórych ścian, topory wyglądające jak buzdygany itd )
Jesli będzie wszystko w porządku i autor pierwowzoru nie będzie miał obiekcji, to go wrzucę do downloadu dla wszystkich.
Na razie jest wszystko w porządku, choć jeszcze wiele do sprawdzenia.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
11.12.2018, 00:18:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2018, 00:19:29 przez Erwin.)
[G2NK] GerranHeart Demo
Nie ma za bardzo co pisać o tym modzie. Jest to w zasadzie demo dema. Wyczyszczony zen "Paktu ze złem" ( wyspa Etlu ), kilku piratów, kilka potworków na hita ustawionych po drodze do questowego itema, brak rozwoju postaci, jakaś mini historyjka o powstaniu wyspy. Demo ma 10 lat, czyli jest to dość stara modyfikacja. Raczej nie polecam chyba, że początkującym graczom.
Plus - ciekawie zrobiony instalator. Czas gry -35 minut z obiegnięciem całej wyspy.
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(01.09.2018, 18:17:21)Erwin napisał(a): Tego Xeresa z chęcią bym obadał.
Niestety nie znam języków obcych żeby sobie zagrać w jakąś zagraniczną wersję, a polska wersja jest jak kojarzę zrobiona wg zasady - trochę przetłumaczone, trochę z translatora. Poza tym też jest pobugowana, bo raczej nikt jej nie ukończył z rodzimych graczy.
Widzę że przymierzałeś się do" Xeresa" .
Moje trzy grosze:
BUGI - kończę 3 rozdział i na razie 2 . Jeden; Acces Voilation -przy oddawaniu paczki kowalowi w N/O ale to zadanie ponoć drugorzędne
więc można pominąć.
Drugi, który mnie trochę martwi to; po zniszczeniu bariery w cmentarzysku orków zżera mi manę.
Jak na 150 h gry nie jest źle.
ZADANIA : Jest ich ogrom, jedne przynieś podaj itp. ale są też długie ,ciekawe i nowatorskie (chociaż CHROMANIN już było to tutaj jest bardzooooo rozbudowane)
TŁUMACZENIE JAK I DIALOGI ; no cóż jest to Translator ale od biedy można zrozumieć o co chodzi.
LOKACJE -wiele nowych ciekawych
GILDIE- Tu sobie spieprzyłem, bo można tylko ponoć do 4 pobocznych (Każda ma zadania) a chciałem dołączyć do zabójców.
Gra się dość ciężko przez to "TRANSLATE" ale że jest to całkiem inna fabuła to warto się trochę pomęczyć.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
To z bugami nie jest tak źle jak masz tylko dwa po 150 h gry.
Mi się coś pomieszało, bo myślałem, że przetłumaczone na autotranslate jest tylko menu, fanty itd.
Skoro są też dialogi, to przynajmniej spróbuję zagrać, choć ciężko mi się w gra w mody / gry z kiepskimi dialogami.
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(11.12.2018, 22:26:12)Erwin napisał(a): To z bugami nie jest tak źle jak masz tylko dwa po 150 h gry.
Mi się coś pomieszało, bo myślałem, że przetłumaczone na autotranslate jest tylko menu, fanty itd.
Skoro są też dialogi, to przynajmniej spróbuję zagrać, choć ciężko mi się w gra w mody / gry z kiepskimi dialogami.
Czy dialogi są kiepskie ??
Propo buga nr 2 ; Cholera, to chyba jednak tak ma być bo po pozbyciu się książki "Trzy książeczki" jest dobrze.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
12.12.2018, 13:53:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2018, 13:57:45 przez Erwin.)
Jak to jest autotranslate, to są pewnie w stylu - Kali jeść, Kali pić, co jednak może mnie skutecznie odstraszyć.
Nie wiem czy dam radę, ale w swoim czasie przynjamniej spróbuję
Widzę, że czasem ludzie szukają starszych modyfikacji, ale download ich juz dawno wygasł.
Wrzucam link do posta forum Magic Teamu
https://magic-team.net.ru/showthread.php...#post52876
Jest tam sporo różnych modów w różnych językach, w tym też po polsku.
Tutaj autotranslate ( przynajmniej dla mnie ) jak najbardziej wskazany
|