Rozwój postaci - balans
Ja tam przy 130 siły bym na Pancerz Magicznej Rudy nie forsował. Myśliwy z zasady walczy dystansowo i dobra kusza lub łuk są lepsza obroną niż pancerz. Myslę jednak że tak skonstruowaliśmy balans, że w 4 rozdziale ta siła sama przyjdzie. No i jest Ciężki Pancerz Łowców Orków, moim zdaniem dla Myśliwego najbardziej odpowiedni.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Uśmiech 
(30.06.2022, 10:31:54)Memorius napisał(a): Ja tam przy 130 siły bym na Pancerz Magicznej Rudy nie forsował. Myśliwy z zasady walczy dystansowo i dobra kusza lub łuk są lepsza obroną niż pancerz. Myslę jednak że tak skonstruowaliśmy balans, że w 4 rozdziale ta siła sama przyjdzie. No i jest Ciężki Pancerz Łowców Orków, moim zdaniem dla Myśliwego najbardziej odpowiedni.

 Tak chyba zrobię i poczekam na ciężki pancerz łowcy orków  xD xD a z miksturek porobię te na hp lub dowalę zręczność aby była akrobatyka (Teraz tylko 110 czy 120 punktów  Hmm ) bo siłowo to bardziej jakbym grał Mrocznym Wojem albo Łowcą Smoków tak jednak myślę. Dziękuję bardzo za rozwianie wątpliwości!
Odpowiedz
Jak dobrze pamiętam to w wersji 1.4 akrobatyka była od 300 pkt zręczności, a potem próg jeszcze podniesiono, także w modzie akrobatyka jest tylko z miksturek.
Odpowiedz
Jeśli to prawda to pozostaje tylko zwiększyć hp, a szkoda bo w NK i w Global Modzie można było tam od 90 zręczności mieć jak pamiętam
Odpowiedz
Akrobatykę specjalnie usunięto, bo zakłócała balans i podważała sens mikstur szybkości. Z akrobatyką bohater porusza się praktycznie dwa razy szybciej.

Jeśli chodzi o zbroję z magicznej rudy to będzie jeszcze mnóstwo okazji do podbicia siły i spokojnie ją założysz nawet w 4 rozdziale. Zbroja strażnika świątynnego ma jeszcze wyższe wymagania.

Chyba nie trzeba umieć robić mikstury ducha aby robić miksturę siły. Z tego co pamiętam to od razu uczy nas jej Constantino albo Ignaz. Swoją drogą bardziej opłaca się mikstura zręczności i to niezależnie od tego kim gramy. Zręczność przyda się do kradzieży i do broni dystansowych. A mikstura siły daje tylko +2 więc niezbyt imponujący efekt a szczawiu nie znajdziemy tyle aby wykorzystać zarówno goblinie jagody jak i smocze korzenie. Więc ja bym po prostu zjadł korzenie na surowo a z jagód porobił mikstury.
Odpowiedz
Witam! 

Przede wszystkim chciałem pochwalić twórców moda za tego moda, gra mi się w niego mega przyjemnie. :D 
Mam tylko jedno pytanie w kwestii rozwoju postaci i mam nadzieję, że ktoś rozwieje moje wątpliwości. Czy wszystkie bonusy dające siłę/zręczność itp (z tabliczek, mikstur i tym podobnych) warto użyć od razu czy powinno się je kisić jak w podstawowym Gothicu 2 NK?
Odpowiedz
wielu graczy stwierdziło, że nie warto zbyt długo czekać z bonusami - po prostu używaj z potrzebą chwili
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Wersja  1,6 . Czy Myxir uczy języka po zabiciu Kruka-?? Czy przenosi się do Khorinis i klapa ?
Odpowiedz
W wersji 1.6 uczy też w mieście.
Odpowiedz
Ooo, to mega na plus zmiana. Pamiętam, że się ciepałem strasznie o to, dlaczego nie ma takiej możliwości. Aczkolwiek po przejściu gry dwukrotnie i tak w sumie uważam, że nauka tych języków to powinien być priorytet na początek, bo nie opłaca się w Przeznaczeniu bonusów do statystyk zostawiać na dalszy etap gry, tylko jeść wszystko od razu.
Odpowiedz
(10.12.2022, 22:18:30)Dota napisał(a): Ooo, to mega na plus zmiana. Pamiętam, że się ciepałem strasznie o to, dlaczego nie ma takiej możliwości. Aczkolwiek po przejściu gry dwukrotnie i tak w sumie uważam, że nauka tych języków to powinien być priorytet na początek, bo nie opłaca się w Przeznaczeniu bonusów do statystyk zostawiać na dalszy etap gry, tylko jeść wszystko od razu.

No właśnie mam 27 lvl i nie zamierzam w tym momencie wydawać 30 PN ( bardzo ciężko uciułanych ) na język kapłanów ,
lecz na miksturę sily.

Ha ha -13PN które dostałem w przeciągu 15 minut ( DP-skrzynia .DP-skrzynie ) rozwiązało moje problemy PN
Odpowiedz
Nauka mikstury siły jest bezsensowna w tej grze. Realnie daje Ci na całą grę ~20 punktów siły za 20 punktów nauki, przy jednoczesnej stracie ~40 punktów zręczności, które przepadną, bo dwóch rodzajów eliksirów się nie opłaca uczyć ze względu na za małą ilość szczawiów.
Odpowiedz
(11.12.2022, 15:33:36)Dota napisał(a): Nauka mikstury siły jest bezsensowna w tej grze. Realnie daje Ci na całą grę  ~20 punktów siły za 20 punktów nauki, przy jednoczesnej stracie ~40 punktów zręczności, które przepadną, bo dwóch rodzajów eliksirów się nie opłaca uczyć ze względu na za małą ilość szczawiów.

A do czego mi ta zręczność tak wysoka potrzebna ?  Z setem posłańca  mam ponad 130 więc chyba okradnę  prawie wszystkich .
Na Vatrasa mogę użyć  miksturkę .
Odpowiedz
No jeżeli nie korzystasz z broni dystansowej, no to faktycznie nie jest ona specjalnie do czegokolwiek potrzebna.
Odpowiedz
Nawet jako wojownik nigdy nie uczyłem się mikstury siły tylko właśnie zręczności zeby po prostu szybciej móc okradać kolejne postacie.
A tablice jak najbardziej opłacają się bo wydajemy 70 PN a w zamian łącznie dostaniemy bonusy do różnych statystyk ktorych nie podciągnięmy w takim stopniu z takiej ilości PN.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości