Rozwój postaci - balans
(31.07.2016, 21:31:43)Wiśnia napisał(a): Ja polecam dołączyć na 17 lvl

O ile masz cierpliwość :>
Odpowiedz
(31.07.2016, 21:33:27)Hosni napisał(a):
(31.07.2016, 21:31:43)Wiśnia napisał(a): Ja polecam dołączyć na 17 lvl

O ile masz cierpliwość :>

E tam nie było aż tak trudno
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Nie mówie że trudno.
Bardziej nużąco, ale są i twardziele.
Odpowiedz
15 w zupełności wystarczy. Nie trzeba mordować wszystkich potworów w pierwszym rozdziale.
Odpowiedz
Według mnie 14. :> Ale to bez expienia.
Odpowiedz
Byle nie 6
Odpowiedz
E tam namęczą się w 1 nad 17 to później będzie im łatwiej
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
w testach ktoś, chyba Raveren wbił bez gildii 20 leveli Najemnikiem
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Ponoć wbicie 19 jest matematycznie niemożliwe. Tak mi się wydaje, że kiedyś Pan tak pisał.
Odpowiedz
albo może 19 miał...
gdybyście zobaczyli jego światy w R1... PUSTYNIA xD

fakt chyba przed lekkim przebalansowaniem to było
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
pisał że 17 jest maksymalny bez gildii
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Na początek powiem, że mod robi na mnie ogromne wrażenie, tym bardziej, że obecne gry rpg i cprg wydawane przez producentów nie oferują nawet połowy tego co ta gra :)
Ja mam póki co 7 lvl i nie wydałem wszystkich pkt nauki (mam chyba około 45 na zbyciu) i się zastanawiam czy skupić się na sile i iść w 2h lub 1h plus kusza i ewentualnie magia czy wybrać nabić zręczność i wybrać 1h plus łuk. Mam duży dylemat, ponieważ chciałbym zagrać hybrydą i mieć dostęp do szerokiej gamy broni, z drugiej strony wygląd tych łuków (wytwarzanych) oraz ich skuteczność robi na mnie wrażenie ( super robota !) i z tych względów nie wiem czy większy "fun" będzie u myśliwych jako łucznik/kusznik czy u mrocznego zakonu jako wojownik hybryda korzystająca ze wszystkiego.
To samo się tyczy czeladnika. Długo się zastanawiałem kogo wybrać, więc zrobiłem parę save-ów i folguje sobie :D. Część skór można sprzedać u myśliwych za w miarę dobre pieniądze, niektóre trofea u Constantino. Chociaż rogi cieniostwora można u Bustera później. Nie wiem natomiast czy ktoś coś skupuje w mrocznym zakonie. Kowalstwo średnio się kalkuluje z kasą, bo pręty są drogie i I czy II wyuczony miecz daje około 25-75 złota zysku. Czy może ktoś się podzielić z weteranów swoimi wrażeniami? Jaka nowa gildia oferuje spore wyzwanie, klimat oraz niemonotonną walkę? Nie chce wskakiwać na kamień i tylko szyć z łuku lub czarów, mimo iż uwielbiam polować na stworki Język Dodam, że najprzyjemniej mi się grało najemnikiem z łukiem i paladynem 2h.
Odpowiedz
No cóż, miło że gra się podoba. ;) 

Pytania -KIM BYĆ są zazwyczaj najtrudniejsze. Tak naprawdę, żeby poznać w Przeznaczeniu wszystko to trzeba by pewnie poświęcić grając różnymi gildiami z 800 godzin jak to liczyliśmy.

Odniosę się tylko do tego


Cytat:. Nie wiem natomiast czy ktoś coś skupuje w mrocznym zakonie.

nie tu nikt niczego nie skupuje
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Wszystkie gildie są ciekawe i pasują do wielu klas postaci. Jeśli chodzi o nowe gildie to jako Łucznik polecam dołączyć do myśliwych. Jak jednak wolisz bić to jako Mroczny Wojownik zagraj.
Odpowiedz
Rozumiem, zgadzam się, że wybór "kim być" zawsze jest najtrudniejszy, a jakieś rady/opinie w kwestii czeladnika? :) Oczywiście czystym magiem nie zamierzam grać.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości