Rozwój postaci - balans
Zależy kto co uważa z ciekawe.
W stosunku do G2 NK zmiany są bardzo duże.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Cytat:Ogólnie rzecz biorąc balans w tym modzie jest epicki



Moim zdaniem ten balans nie jest taki epicki.Porównaj sobie takiego najemnika do maga.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
W sensie na czyją korzyść jest obecny balans według Ciebie?
Odpowiedz
Najemnika oczywiście
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Dlaczegóż tak sądzisz? Ogólnie rzecz biorąc to rozumiem, że przeszedłeś już całą grę na najemniku oraz na magu ognia/wody, że wysnuwasz takie wnioski?
Odpowiedz
Magiem jest zdecydowanie ciężej.Nie można za bardzo wydawać w siłę w walkę bronią też nie.I trzeba tak chodzić postacią która nic nie może do ok 15lvl. Bez Gora to już wogóle byłby dramat.Nie mówiąc o DP w której nic nie moge zrobić bo Gora tam nie mam.Patrzyłem także do ksiązki runicznej maga wody i nie było tam żadnych nowości choć mam nadzieje ze sie mylę.Taka jest moja opinia po 25h gry.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Siłę i zręczność i tak w dużej mierze wbija się z bonusów, nie mówiąc już o manie, której jesteś w stanie wbić grubo ponad 200 z samych bonusów, a do tego dochodzi umiejętność tworzenia eliksirów. Nie musisz przeznaczać wszystkich punktów nauki na uczenie się many, bo tej i tak będziesz miał bardzo dużo. Więc spokojnie można wydać część PN na początku rozgrywki na naukę broni czy siły. Do tego jest bardzo wiele zwojów, które ułatwiają życie na początku gry. Jasne, trzeba za nie trochę zapłacić, ale myślę, że jeśli chodzi o piniondze, to w Przeznaczenie można uzbierać na prawdę duże kwoty. 
Wydaje mi się, że jeżeli masz problemy, to za bardzo skupiłeś się na byciu pełnoprawnym magiem, który nie potrafi nic poza czarami. Ile masz teraz punktów nauki? Zapewne leżą niewykorzystane, a to błąd.
Odpowiedz
Nie do końca jest tak jak mówisz. Z pewnością początek ma trochę cięższy od innych klas, ale da radę wszystko zrobić. Niektórzy czują frajdę jak jest bardzo trudny poziom rozgrywki, a początek gry magiem z pewnością takiego poziomu dostarcza. Można uczyć się walki bronią bo i tak później te statystyki ładnie rozwiniesz. Ja nie dając żadnego pkt w manę i rozwijając siłę do 50 skończyłem ze statystykami 200 many i 200 siły.
Odpowiedz
Nie mam żadnych punktów nauki.Nauczyłem się standardowo dla maga 30%dwuręki i dociągnąłem 30 siły z bonusów,no ale co z tego jak w DP będe mógł coś zrobić po zostaniu magiem.Bo z taką siłą moge pojedyńcze stworki ubijać.A nie chce tracić expa z misji w DP.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Zapomniałem dodać. Znajdziesz w Górniczej Dolinie takiego sprzedawcę, który posiada bronie od many. Grając w mrocznych w 3 rozdziale zastanawiałem się czy nie zagrać magiem bo będąc adeptem posiadałem szpon beliara, który nie wymaga siły żeby go nosić, a broń jest naprawdę kozacka. Grałbym magiem i walczył szponem beliara, ewentualnie w późniejszym etapie gry może postanowiłbym go zmienić na runę.
Odpowiedz
Bez przesady. Nie ma tam aż takich wyzwań bitewnych, które byłyby nie do przeskoczenia dla przyszłego maga. Misji, które trzeba wykonać u myśliwych, a które znikają po dołączeniu do gildii, jest raptem kilka i chyba tylko jedna wymaga walki. Po za tym zawsze są zwoje, o których wspominałem już wcześniej.
Odpowiedz
Ale samo poruszanie się w DP jest ciężkie.Nie znam okolicy i szukam tego Irwina i Barsa lecz po drodze do nich jest sporo stworków.Przecież nie będe na każdą grupke 4 wilków po 3 zwoje zużywał.No Crowney tą bronią na mane to mnie zaciekawiłeś :D.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Mała burza ognista kosztuje chyba 150 czy coś takiego, a kosi aż miło! Grałem wojownikiem, a w R1 w DP i tak rzucałem ją na grupki wilków, bo robiły ze mnie obiad w 5 sekund...

A broń na manę ma koksiarskie statystyki i największy chyba zasięg ze wszystkich broni! Mimo iż grałem wojownikiem, to i tak chciałem się nimi posługiwać, no ale za mało piwa miałem ;/
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
(20.08.2016, 22:44:52)Lewkooo napisał(a): Ale samo poruszanie się w DP jest ciężkie.Nie znam okolicy i szukam tego Irwina i Barsa lecz po drodze do nich jest sporo stworków.Przecież nie będe na każdą grupke 4 wilków po 3 zwoje zużywał.No Crowney tą bronią na mane to mnie zaciekawiłeś :D.

Są jednoręczne i dwuręczne, do wyboru do koloru :)
Odpowiedz
Witam czy jest mozliwosc korzystajac z samych bonusów z jedzen /mikstur itp. zrobić porządnego mrocznego maga ? poki co mam jakies 70 sily 60many R2 30% 2h 2 krag . Jak na razie magi uzywam bardzo rzadko a jeśli już to zwoje typu grom/deszcz ognia ale nie na tym chyba powinna polegac gra magiem lecz z drugiej strony krwawa ofiara ssie bądź ja nie umiem jej używać. Drugie pytanie czy kostur dostaje jakiegoś upgrade z 3 R i na jakiej zasadzie i jaki efekt magiczny on daje bo bije i bije i nie moge zauważyć co ten kostur robi + fakt że już go nie używam gdyż lekki miecz dwuręczny z tym poziomem siły daje o niebo lepsze rezultaty. Jakieś podpowiedzi czy coś robie źle czy jak ;D Dzięki jeżeli ktoś odpowie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości