Rozwój postaci - balans
Każdy tu się pyta jak warto grać. A może ktoś napiszę jak on gra ? w jakim kierunku idzie ? Co uważa za potrzebne zdolności ? Opiszcie trochę swój rozwój postaci i jak to się sprawdza w grze  Piwko
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Żarówka 
To może ja coś dodam od siebie i z góry mówię iż pewnie nie jest to najlepszy i najbardziej udany build no ale tak już mam :D. 
Gram jako członek mrocznego zakonu , stopień mag 3 rozdział. Na początku wyuczyłem się siły oraz 2h do 30 pkt/% z racji wymogów questów jak i chęci łatwiejszego expa/gry gdyż umiejętność posługiwania się bronią jak każdy wie daje dużo Język. W mane oraz siłe w dalszym etapie nie dawałem nic oprócz faktu jedzenia bonusowych żarełek. Trofea wszystkie wyuczone od skór,pazórów po serca,płytki pancerzy  powód? -> czeladnik constantino i naprawdę niezła kasa (nie sprzedawajcie wszystkiego bo do questow czasem cos trzeba). Języki budowniczych 3 poziomy  powód? spory kop do statystyk już pomijając siłe czy mane ale najważniejsze spore bony do posługiwania się brońmi. Kradzież kieszonkowa,otwieranie zamków skradanie nawet jak mamy mało zręki można zebrać komplet posłańca i jest git a questy potrzebują kradzieży + fakt expa za okradanie.
Link do stat itp.
Gram 2h szponem beliara  chyba póki co lepszej broni nie ma a ma mega jebni....cie. Czarów pomimo bycia magiem używam głównie ze scrolli i polecam je tj . grom,grom i jescze raz grom na początkowe lvl-e gdy mamy ciężkich przeciwników. Run nie używam bo nie umiem,są drogie w wyuczeniu i sorki ale moim zdaniem do 2 kręgu słabe w 3 już lepiej ale nadal zostawiam pn na wyższe kręgi może mój błąd niech ktoś się wypowie. Aha moja siła pochodzi z kompletu wojownika 3 -setowki gdyby ktoś pytał .Jak co prosze o opinie itp.
[Obrazek: 1a7d64c68c2a2.jpg.html]

Aha co do samej rozgrywki mam problemy tylko z orkami elitami (za szybko bija) oraz dużymi grupami orków wojowników,wargów,smoczych zębaczy z racjii ich dmg noi ofc. wszystkie mobki wyżej aczkolwiek szkielety ,ulepszone oraz szkielet maga zabijam szybkim combo aby nie summonował więcej swoich kolegów.
Odpowiedz
@zenek24pl Super! co do zaklęć to w najnowszej, ostatecznej wersji będzie rewolucja pod tym względem :) Co do broni cóż jakbyś grał inną klasą znalazła by się mocniejsza broń ale w twoim przypadku nie wiem czy jest coś lepszego. Widzę że kombinujesz i myślisz na przód ze statystykami itd. cóż zapowiada się ciekawie, mam nadzieję że za jakiś czas znów opiszesz nam pięknie swój rozwój postaci. A póki co leci props :)

(09.09.2016, 22:43:08)Wiśnia napisał(a): Aha co do samej rozgrywki mam problemy tylko z orkami elitami (za szybko bija) oraz dużymi grupami orków wojowników,wargów,smoczych zębaczy z racjii ich dmg noi ofc. wszystkie mobki wyżej aczkolwiek szkielety ,ulepszone oraz szkielet maga zabijam szybkim combo aby nie summonował więcej swoich kolegów.
polecam bryłę lodu i jej ulepszoną grupową wersję
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Cześć.A więc...Po długim namyśle zdecydowałem się zagrać Magiem Wody.Jestem w końcówce 2 rozdziału i muszę przyznać,że jeśli chciałbym grać czystym magiem-bez umiejętności bojowych i złodziejskich to gra straciła by na ocenie.Dużo questów polega na kradzieży czegoś,pokonania kogoś bez używania magii i bardzo dużo questów polega na przyniesieniu jakichś trofeów myśliwskich.No więc jak wspomniałem gra w zupełności czystym magiem odpada(no chyba że ktoś lubi omijać questy :D).Start był całkiem prosty bowiem zainwestowałem w broń 2H do 30% i dobiłem do 30 siły na bonusach(na kostur w przyszłości) i tak mogłem wykonać większość zadań bojowych(z Gorem oczywiście).Walka 1v1 jest prosta przy 30% jeśli ktoś zna mechanikę przeciwników,a sądzę że większość ją zna grając w Przeznaczenie. Później zaczęły się schody.Potrzebowałem kradzieży co wiąże się również z odpowiednią zręcznością ,a jeszcze gdzie indziej wycinania serc.Niemniej jednak zainwestowałem i nie żałuje,bo questy są świetne i nie chciałem żadnego ominąć :p. Nie wspominając o JK w którym trzeba wydać ogromną ilość PN na naukę języków(to była jedyna rzecz która tak mnie zirytowała).Najlepsze jest to,że w grze jest tyle bonusów, że można na nich spokojnie utrzymać postać. Ja np. dałem tylko 20 pkt w manę, a mam jej około 120.Koszt kręgów magii i tworzenia run zaskoczył mnie pozytywnie(za 10 PN można się nauczyć 3 run 2 kręgu!).Niestety niektóre z run biły tak znikomy dmg w porównaniu do innych, że były to punkty wydane w błoto(lodowa lanca xD).Kombinacja bryła lodu + stado pokona każdego przeciwnika.Ciekawi mnie ilość wilków naraz(narazie max przyzwałem 9).Może mój build nie jest jakiś silny(mógłby być z 2 razy silniejszy conajmniej),ale spokojnie daje radę.Także gra Magiem nie ogranicza się do wydawania PN tylko na manę , kręgi i alchemie,ale także na inne umiejętności bez których gra straciła by połowe questów.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
a oprócz bryły lodu i stada używasz jakiś jeszcze zaklęć ? a jak idzie w ogóle kradzież przy magu wody ? dużo pn przeznaczyłeś w tym celu na zręczność ? A co masz już wyuczone w zakresie Alchemii ?
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
(09.09.2016, 23:00:54)Wiśnia napisał(a): a oprócz bryły lodu i stada używasz jakiś jeszcze zaklęć ? a jak idzie w ogóle kradzież przy magu wody ? dużo pn przeznaczyłeś w tym celu na zręczność ? A co masz już wyuczone w zakresie Alchemii ?

Tak jak mówiłem - bryła lodu + stado kosi wszystko :D Od czasu do czasu ewentualnie jakiś zwój się przyda.Zręczności na bonusach dobiłem do 25,a jeśli porzebuje coś ukraść to mam masę amuletów,pasów i pierścieni więc daję radę dobić tak z 60 około, a to na luzie starcza jak na maga.W alchemii tylko mikstury na manę i mikstury szybkości.Mikstury na hp są nie opłacalne,ponieważ jest ich sporo,a poza tym jest od groma roślinek i jedzenia no i ciężko mnie trafić :D
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Oczywiście zachęcam pozostałych graczy do opisywania. Każdy opis dostanie ode mnie punkt reputacji ! Tak więc polecam
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Wojownik, broń dwuręczna. Mroczny Zakon, choć na razie nie ma to znaczenia. Bonusy wykorzystuję mniej więcej na bieżąco, choć z np. tabliczkami broni dwuręcznej, czekałem aż będę miał koszty nauki po 3 pkt, za jeden %.

Na początku generalnie zaniechałem rozwoju umiejętności bojowych, i postanowiłem rozwinąć wszystko inne, czyli skradanie, otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa, wszystkie dostępne trofea (w tym też róg smoczego zębacza), a także miksturę na bieganie, czego żałuję, bo jest nieograniczona ilość szybkich śledzi, które preferuję, z uwagi na ich krótszy czas działania, co pozwala na większe rozplanowanie kiedy chcę szybko biegać, a kiedy nie jest mi to potrzebne, i w ten sposób oszczędzam więcej złota. A w pierwszym rozdziale, zanim mamy do śledzia dostęp, mikstur szybkości jest wystarczająco bez ich tworzenia.

Następnie, podbiłem nieco siły, oraz dwurękę do 25%, co w połączeniu z unikatowym mieczem dwuręcznym od Harada, pozwalało mi walczyć na poziomie Wojownika. Wtedy, jeszcze przed końcem rozdziału pierwszego, nauczyłem się w pełni języka budowniczych.  

Ostatecznie zacząłem pakować mocno w broń dwuręczną, aż do poziomu mistrza, czyli właściwie do miejsca gdzie jestem obecnie.

Mieczy standardowych u Harada nauczyłem się od razu.
Mieczy unikalnych uczę się nieco na zapas, bo ilość bonusów jest ogromna.
Nie wykorzystałem możliwości "modlitwy złodzieja", stwierdziłem, że szkoda na to pkt, bo zręczności jest sporo z bonusów.
Nie wydawałem żadnych pkt. na uczenie się kopania złota, i kopałem z umiejętnością 90%.

A tu screen zaraz po zabiciu Kruka. Jarkendaru jeszcze opuszczać nie zamierzam, bo zostało mi jeszcze parę questów do wykonania i muszę porządnie przeszukać cały teren, czy nie przegapiłem jakichś ważnych roślin i przeciwników.

[Obrazek: Staty.png]
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Z początku chciałem grać czystym magiem wody, ale jednak szybko zmieniłem zdanie i kreuję się na maga bitewnego z 1h z mieczem wykutym własnoręcznie ( uczy nas Harad ) , eq pod siłe:amulet ( + 10) , pierscienie ( + 5 i + 3) oraz pas ( + 5 ) wraz z premią za kapliczki + jedzenie ( jest tego od groma nie wiem od czego to zależy ale często następnego dnia sprzedawcy mają po jednym jabłku lub szynce, więc przy okazji odnawiania hp przechodzę po targowisku i tak nabiłem z 5 pkt siły ) + tabliczki + mikstury + parę PN, dało mi 100 siły, więc całe Khorinis z Gorem na luzie wyczyszczone.

Liczę że dobije jeszcze 20 pkt siły i będe miał Arbitra.

W manę nic nie daję bo jest mnóstwo bonusów, jeszcze więcej niż do siły więc juz mam >80

Jak narazie build się sprawdza R1 18lvl bez gildii i 35 PN czeka na nauke kręgów i czarów.

Jak już stanę się MW to dam znać jak idzie w Jarku.
"A wtedy Adanos tchnął w niego część swej boskiej mocy ..."
Odpowiedz
Jonxx i kukos super !! widzę że coraz więcej graczy opisuję swój build ! Cieszymy się z tego niezmiernie !
@Jonxx widzę że masz kuszę na plecach, używasz jej czy to raczej ozdoba ? :D zamierzasz dobić bronią dwuręczną do 100% ? jeśli tak to co potem ?
@kukos A ile masz już wyuczonej broni 1H ? i do ilu maksymalnie zamierzasz się jej uczyć ? A jak tam z trofeami Oraz kradzieżą ?
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Co do kuszy, oprócz oczywistego wykrywania potworów, raczej rzadko jej używam. Co do 100% dwuręki jeszcze się zastanawiam, czy jest sens, przez bonusy do dwuręki, do 90% na pewno dobije.

Co dalej? Zastanawiam się jeszcze czy iść w magię czy w kuszę. Nie testowałem jeszcze za bardzo magii Mrocznego Zakonu, więc nie jestem w stanie powiedzieć na pewno.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
(10.09.2016, 14:17:39)Jonxx napisał(a): Co dalej? Zastanawiam się jeszcze czy iść w magię czy w kuszę. Nie testowałem jeszcze za bardzo magii Mrocznego Zakonu, więc nie jestem w stanie powiedzieć na pewno.
Cóż kusza jest oklepana a magia MZ to coś nowego więc polecam przetestować ją ! Bardzo fajne jest zaklęcie spowalniające przeciwników Cool

Może Milux, Kea1 i Jastrząb podzielą się swoim buildem ?
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Czy ktoś z was inwestował w Amulet Ognika ? Jak jego użyteczność przekłada się na wydane PN ?
W podstawce praktycznie z niego nie korzystałem i się tak zastanawiam czy nie spróbować coś na niego wydać...
Odpowiedz
(10.09.2016, 15:51:52)Garath1313 napisał(a): Czy ktoś z was inwestował w Amulet Ognika ? Jak jego użyteczność przekłada się na wydane PN ?
W podstawce praktycznie z niego nie korzystałem i się tak zastanawiam czy nie spróbować coś na niego wydać...

Przyznam się, że chodź przeszedłem sagę gothica parokrotnie to nigdy z tego nie korzystałem, lepiej wydać te PN na alchemie / kowalstwo / trofea
"A wtedy Adanos tchnął w niego część swej boskiej mocy ..."
Odpowiedz
Ja wydałem 1PN na szukanie kluczy, parę razy mi się przydał, ale ogólnie szału nie ma. Najbardziej użyteczny był chyba do znalezienia jednego miecza, ale znajdowanie broni jest dostępne bez nauki. Na pewno przyspiesza szukanie jakichś ukrytych przedmiotów, ale można sobie bez niego poradzić.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości