31.05.2016, 23:35:08
Jeśli postać porusza się zbyt wolno to można użyć miksturek.
Te też były w Global.
Fakt, jesli ktoś lata na F8 to ta gra nie jest dla niego. Szkoda czasu na zbugowanie się po 60 godzinach latania.
Nie zabronimy nikomu używania konsoli ale ta sprawa nas nie dotyczy.
Tym razem słynnego mojego tematu "Wujek Marvin" z TM tu nie będzie.
Na jakiś czas otworzyłem ponownie.
Aktualnie w ramach rozgrywek Klubu na Arenie systematycznie naprawiane są błędy i niedoróbki, których aż tak wiele nie ma - jakieś tam zadanie poboczne nie działa jak należy do końca, jakiś potforek jest za słaby, ktoś tam nie uczył czegoś jak należy.
Ponadto nieco kosmetyki, drobnych poprawek rutyn oraz zmiany wynikające z uwzględnionych sugestii graczy w ramach propozycji zmian.
Wyłapywane są także ostatnie literówki i podobne rzeczy.
Ten proces będzie trwał do zakończenia gry na Arenie.
Równolegle Tituf prowadzi szybką rozgrywkę po linii Maga Wody, bo tą gildią nikt nie gra.
Z satysfakcją mogę powiedzieć, że jak na razie kardynalne zmiany skryptowe wprowadzone dla zadania ze smokami oraz serią zadaniową Legendary Weapons & Armor w specjalnych testach DT działają bez zarzutu i Gladiatorzy nie powinni mieć problemu z tymi wprowadzonymi w ostatnim momencie zmianami.
Dobre info od Titufa.
Gildia Mag Wody została rozegrana w linii zadaniowej na najnowszej wersji i poza błędem jednej rutyny istotniej dla pewnego zadania (co już naprawiłem) wszystko jest w pełni grywalne.
Sądzimy, że Mag Wody w w oficjalnej premierowej rozgrywce nie powinien napotkać na swojej ścieżce błędów utrudniających lub blokujących rozgrywkę.
Te też były w Global.
Fakt, jesli ktoś lata na F8 to ta gra nie jest dla niego. Szkoda czasu na zbugowanie się po 60 godzinach latania.
Nie zabronimy nikomu używania konsoli ale ta sprawa nas nie dotyczy.
Tym razem słynnego mojego tematu "Wujek Marvin" z TM tu nie będzie.
Na jakiś czas otworzyłem ponownie.
Aktualnie w ramach rozgrywek Klubu na Arenie systematycznie naprawiane są błędy i niedoróbki, których aż tak wiele nie ma - jakieś tam zadanie poboczne nie działa jak należy do końca, jakiś potforek jest za słaby, ktoś tam nie uczył czegoś jak należy.
Ponadto nieco kosmetyki, drobnych poprawek rutyn oraz zmiany wynikające z uwzględnionych sugestii graczy w ramach propozycji zmian.
Wyłapywane są także ostatnie literówki i podobne rzeczy.
Ten proces będzie trwał do zakończenia gry na Arenie.
Równolegle Tituf prowadzi szybką rozgrywkę po linii Maga Wody, bo tą gildią nikt nie gra.
Z satysfakcją mogę powiedzieć, że jak na razie kardynalne zmiany skryptowe wprowadzone dla zadania ze smokami oraz serią zadaniową Legendary Weapons & Armor w specjalnych testach DT działają bez zarzutu i Gladiatorzy nie powinni mieć problemu z tymi wprowadzonymi w ostatnim momencie zmianami.
Dobre info od Titufa.
Gildia Mag Wody została rozegrana w linii zadaniowej na najnowszej wersji i poza błędem jednej rutyny istotniej dla pewnego zadania (co już naprawiłem) wszystko jest w pełni grywalne.
Sądzimy, że Mag Wody w w oficjalnej premierowej rozgrywce nie powinien napotkać na swojej ścieżce błędów utrudniających lub blokujących rozgrywkę.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"