08.04.2016, 23:26:56
Cytat:zrobiono coś, by wydłużyć procesy zachodzące w gildiach (najbardziej interesuje mnie klasztor Innosa, no ale spytam generalnie)?
nie tu nie rozszerzaliśmy
wyszliśmy z założenia, że sama idea dwustopniowego przystąpienia do gildii Magów (tak Ognia jak Wody ) jest już wystarczającym urozmaiceniem
moim zdaniem w G2 NK to było dobrze zrobione i nie było powodu tego zmieniać
jest to łatwiejsze niż zostanie Mrocznym Magiem ale wyrównywać tego nie było sensu
Cytat:Czy świat bardziej reaguje na naszą pozycję społeczną? Czy w części dialogów uwzględniania jest nasza gildia i są one przynajmniej lekko zmienione w takich wypadkach?tak , dodaliśmy liczne dialogi gildyjne dla NPC z którymi rozmawiamy , dotyczy to także Magów Ognia
co do pozycji społecznej Maga Ognia zadbalismy o to aby nikt w grze nie nazywał go chłopcem czy podobnie
ostatnio własnie resztki takich okresleń zniknęłyz nowych dialogów gry, bo niestety takie były
Cytat:Wiem, że pojawiła się odpowiedź, że dodano parę questów do każdej gildii podstawowej, ale chciałbym wiedzieć coś więcej.
każda gildia otrzymała serię własnych zadań, niedostępnych dla innych gildii
sa one rozłożone w w czasie choć głównie do R4 , bo potem w grze wiele się dzieje kilku watkach głównych
Mag Ognia ma takich zadań 13 z czego trzy stanowią specjalny , moim zdaniem bardzo dobry mini wątek
ponadto Magowie Ognia w związku z tym , że Klasztor został w pełni spersonifikowany mają pewną liczbę dialogów, których nie usłyszy żadna inna gilldia
w innych gildiach jest podobnie
co do poziomu trudności zadań gildyjnych to jest rózny -od prostych, do wymagających znacznie wiecej od gracza i rozbudowanej postaci
oczywiście nie nalezy oczekiwać w przyapdku Maga Ognia zadania typu 'zabij 100 orków", to raczej chyba jasne.
Niestety muszę z przykrością zawiadomić, że wszelkie informacje o przybliżonej dacie premiery Przeznaczenia, podawane wcześniej są nieaktualne.
Destiny Team w obecnym składzie jest zbyt słaby, aby podołać realizacji nakreślonych wcześniej ram czasowych.
Jednocześnie jednak nadmieniam, że we wszystkich zasadniczych wątkach głównych oraz gildiach pobocznych mod jest grywalny od początku do końca, nie mamy jednak jasności czy działają prawidłowo wszystkie zadania nowe gildyjne dla połowy gildii oraz pewne zadania ustawione w wątku gubernatorskim w R5.
Jest tez pewna liczba drobiazgów może , ale wymagających przejrzenia z punktu widzenia wizualizacji , rutyn i innych rzeczy, którychz poziomu skryptowego sprawdzić sie nie da.
jest także nadal sporo interpunkcji - głównie przecinków do poprawy dla nowych dialogów.
Tego wszystkiego nie ma komu po prostu zrobić z braku testerów oraz jeszcze jednego skryptera o niezależnym spojrzeniu.
Doszły tez pewne istotne zmiany w gameplayu, które wywołały burzliwe dyskusje w teamie, a teraz wymagają skrupulatnego zbalansowania.
Trwają testy, trwa usuwanie usterek, prace posuwaja się naprzód, ale to wszystko co mogę teraz napisać.
Mozliwe, że w tym miesiącu pojawi się specjalna wersja PRZEZNACZENIE - COMPLEX APRIL uwzględniająca wszystkie poprawki i zmiany naniesione w naszym obecnym bieżącym changelog roboczym od dnia 18 marca, ale nie będzie ona testowana przez testerów
nie będzie już kolejnej rundy typowych testów raczej
w teamie zaproponowałem inne rozwiązanie
wersje pośrednie mają tylko charakter archiwizacyjny
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"