Rozwój postaci - balans
(13.04.2021, 22:20:57)Klimek napisał(a): Trochę roślinek odrasta wraz z upływem czasu czyli w kolejnych rozdziałach i można je znaleźć tam gdzie ich wcześniej nie było.

Że co? Serio coś takiego jest?
Odpowiedz
W 4 albo 5 rozdziale pojawia się dodatkowy szczaw na półkach skalnych przy piramidach nad miejscem, gdzie jest ognisty jaszczur i gdzieś na skałach koło mostu z bandytami. Może jest tego więcej, ale już nie pamiętam.
Odpowiedz
O kurde, nigdy tego nie zauważyłem. Dobrze wiedzieć. Będę sprawdzał co jakiś czas odwiedzone lokacje.

Od czego zależy jaki bonus dostaniemy modląc się w kapliczce Innosa za 500 sztuk złota? Początkowo mi dawało samą siłę, potem bardziej zręczność, a teraz cały czas mi wciska manę, której nie potrzebuję. Parę razy miałem tak, że zrobiłem zapis i wczytywałem kilka razy aż da mi coś innego niż manę, ale ostatnio wczytałem chyba z 15 razy i za każdym razem dało mi manę. xd
Więc moje pytanie brzmi, to jest jakiś system, że można dostać każdego atrybutu po ileś i potem finito, czy jak?
Odpowiedz
Молитва без изменений, она вся из Г2 НВ, только цена молитвы повышена.

Modlitwa bez zmian, to wszystko z G2NK, Tylko cena modlitwy jest podwyższona.
Odpowiedz
Z Kapliczkami Innosa jest tak (a przynajmniej jak się nie ma Gildii):
- na początku za 500 szt zł daje + 1 siły lub zręczności (każdego atrybutu do +10 max)
- jak np. ma się już "wymodlone" + 10 do siły to dalej losuje + 1 ze zręczności lub many
- a jak osiąga się +10 siły i zręczności to daje samą manę i chyba również do +10 max
-no i później zostaje +3 PŻ /500 szt zł, +2 PŻ/300 szt zł oraz +1 PŻ/100

Nie wiem czy to się zmienia wraz z wyborem gildii, być może tak jak zostajemy magiem to daje więcej magii a jak wojownikiem siły i zręczności, sprawdzę czy po osiągnięciu max bonusów będąc nie gildijnym czy później coś dodatkowo do statystyk czy same PŻ będą lecieć jak już dołączę do gildii głównej ;)
Odpowiedz
Hej, mam trzy pytania:

1. Czy w trzecim rozdziale jest powód, żeby opóźniać przystąpienie do paladynów (tak jak w pierwszym rozdziale opóźnia się przystąpienie do gildii, żeby przyjąć i wykonać jak najwięcej zadań)? Jeżeli tak, to jaki?
2. Czy któreś z poniższych zadań da radę jeszcze wykonać w drugim rozdziale, poza zadaniami "Boskie kazania" oraz "Medalion Arcymistrza" na które mam za mało zręczności.
[Obrazek: rozdzial2-L.jpg]
3. Brakuje mi ok. 20 tys. punktów doświadczenia, żeby nauczyć się mikstury siły, a przez to dostać dodatkowe 34 punkty siły (bez jakikolwiek bonusów z przedmiotów mam w tej chwili 167 punktów siły). Czy powinienem grindować na upartego, żeby w momencie rozpoczęcia trzeciego rozdziału mieć ponad 200 siły bez żadnych korzystania z żadnych przedmiotów. Bo jak ostatni raz te kilkanaście lat temu grałem w Gothica II, to Poszukiwacze w trzecim rozdziale to był jakiś koszmar. :D
[Obrazek: rozdzial2-B.jpg]
Odpowiedz
Cytat:1. Czy w trzecim rozdziale jest powód, żeby opóźniać przystąpienie do paladynów


nie ma takiego powodu
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(09.05.2021, 00:16:12)Hadar napisał(a): 3. Brakuje mi ok. 20 tys. punktów doświadczenia, żeby nauczyć się mikstury siły, a przez to dostać dodatkowe 34 punkty siły (bez jakikolwiek bonusów z przedmiotów mam w tej chwili 167 punktów siły). Czy powinienem grindować na upartego, żeby w momencie rozpoczęcia trzeciego rozdziału mieć ponad 200 siły bez żadnych korzystania z żadnych przedmiotów. Bo jak ostatni raz te kilkanaście lat temu grałem w Gothica II, to Poszukiwacze w trzecim rozdziale to był jakiś koszmar. :D

Według mnie grindowanie na siłę nie ma sensu, chyba, że nie masz za bardzo przeczesanej GD, ale 20k expa to nie przelewki. Jeśli chodzi o zadania to ja bym się pokusił o założenie eq pod zręczność + eliksir akrobatyki (na tym etapie powinieneś mieć 2 na pewno) i skubnąć ten medalion, bo po prawdzie to tam próg wynosi bodaj 200pkt, dobić tego raczej nie dobijesz, a z miksturą wystarczy dobić do 110 z eq. No i zawsze to exp jeśli już się zatniesz na grindowanie.
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat.Lelouch Lamperouge
Odpowiedz
Dzięki, rozpocząłem jednak trzeci rozdział, Poszukiwacze nie sprawiają takiego problemu jak zapamiętałem te kilkanaście lat temu. Grindować głównie chciałem po lasach Khorinis, ewentualnie w świątyni Śniącego na demonach, które można przywoływać bez końca, bo w Górniczej Dolinie to przy życiu zostały tylko smoki. Język W każdym razem za chwilę zostanę Pladynem (pierwszy razy, bo wcześniej grałem magiem ognia w czystego Gothica, a później najemnikiem w G2:NK). :D
Odpowiedz
Z demonami to aż wstyd, weee. Ja w w drugim wygrindowałem wszystko, w temacie wrażenia możesz więc sobie zerknąć i zobaczyć czy to co chciałeś było możliwe, ale ja budowałem full mana + kręgi +eliksir zręczności.
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat.Lelouch Lamperouge
Odpowiedz
Wiesz, jakbym nie mógł się nauczyć w trzecim rozdziale eliksiru siły, to nie miałbym wyboru. Język
Odpowiedz
Witam serdecznie.

Mam poważny problem, bo nie wiem jak rozwinąć postać w kierunku maga. Chciałbym obrać ścieżkę magii, ale przeczytałem, że mrocznym magiem zostaje się dopiero w III rozdziale. Aktualnie jestem w I rozdziale - 13 poziom, 31 punktów siły ( 10 się nauczyłem, bo chciałem założyć strój Jastrzębi ) i wolnych aż 65 punktów. Nie jestem w stanie poradzić sobie z grupą wściekłych wilków w Dolinie Przodków.

Jakieś porady jak grać i w co inwestować zanim zostanę Mrocznym Magiem ?
Odpowiedz
Na początku trudno jest skupić się tylko na rozwijaniu umiejętności magicznych. Na szczęście są zwoje. Tych można użyć nie mając aż tak bardzo rozwiniętej many, tym bardziej, że trochę bonusów do niej jest.
Jednak myślę, że trzeba też rozwijać pozostałe atrybuty. Może zręczność i łuk to dobre połączenie na pierwszy rozdział?
Trzeba też kontrolować siłę, wszak pancerz ważna rzecz...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Jakbym miał być złośliwy, to bym napisał, żebyś pakował wszystko w siłę, bo i tak skończysz latając ze Szponem Beliara. xd
A tak całkiem szczerze to niewykluczone, że i tak będziesz musiał się wspomagać łukiem i mieczem w późniejszym etapie gry, bo spelle od Mrocznego wymagają strasznie dużej ilości many i przez to bardzo ciężko gra się tą klasą. Moim zdaniem jakbyś chciał grać typowym magiem, to jest to mocno wymagające zadanie w przypadku Mrocznego Maga.
Odpowiedz
W takim razie raczej mnie nie pocieszyliście :D
Teoretycznie mógłbym wpakować 30 punktów na naukę broni jednoręcznej, trochę siłę, a potem mana.

Ciekawe jak się gra w przypadku Magów Wody.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości