Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
rzecz gustu
natomiast łatwiej przełknąć bez odruchu wymiotnego Parówkę Śnaidaniową z Lidla niż text gimbazy "O! Pancerze z CZ"
Ponadto unikamy opcji typu -- "O ja się przyczyniłem bo moje modele sa w tej grze".
Z polskich modeli jest pewna liczba rzeczy od Rysy z woga jest też 30 nowych gęb przygotowanych przez jednego z tymczasowych wspólpracowników
co jeszcze? dokładnie nie pamiętam, ale się to wszystko pokaże w credits
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 02.05.2016
Liczba postów:40
bardzo fajnie że gra jest przedłużana dodatkowymi zadaniami , jeżeli faktycznie jest około 600 zadań , to jest to 2 razy tyle co w wersji oryginalnej , w końcu w każdym rozdziale będzie co robić i nie trzeba będzie pędzić do przodu , tylko powoli zwiedzać wszystko dookoła .
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:445
Dokładnie !! i to jest to co lubię wykonywać wszystkie zadania poboczne zanim ruszę główną fabułę dalej :D
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Cytat:bardzo fajnie że gra jest przedłużana dodatkowymi zadaniami , jeżeli faktycznie jest około 600 zadań , to jest to 2 razy tyle co w wersji oryginalnej
jest RÓWNO 600 zadań
w G2 NK było równo 200 - około 15 z nich usunęliśmy
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Wychodząc z założenia, że
Cytat: Przecież już samo modyfikowanie lub dodawanie historii jest samo w sobie unlore
to nie ma mowy o lore w żadnym modzie. Jest jednak sporo niedopowiedzeń oraz nie wyjaśnionych tajemnic. I jeśli modyfikacja je wyjaśnia w sposób logiczny i prawdopodobny, to chyba to jest to, o co chodzi. Np w zadaniu odebrania od Xardasa pisma dla Pyrokara, ten mówi, że musimy zdobyć wkład do długopisu, bo stary już mu się wypisał i nie da nam tej wiadomości. Lore? No, nie! Ja fachowcem nie jestem, ale tak wytłumaczyłbym to...
Nad Przeznaczeniem to Polo nie pracujemy aż tak długo, może niebawem roczek stuknie. Ale w tym czasie w teamie przewijali się różni i różniści pomagierzy i fachowcy. Ekipa nigdy liczna nie była, ale od jakiegoś czasu wszystko opiera się na Memo i Proroku - reszta to testerzy/maniacy, którzy czasem może i mają dosyć wszystkiego, ale ja tak mam tylko przez dzień, dwa. Zaraz odpalam kompa znowu... to już choroba czy uzależnienie? Sam nie wiem.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
To o co warte uwagi i wycięte zostało dodane, co nie znaczy że jest tam w tych skryptach niewiadomo co, jest znacznie mniej rzeczy godnych uwagi niż się zdaje przeciętnemu graczowi
pewne rzeczy zostały z oryginału wycięte i bardzo dobrze się stało
co do Lore - unlore jest gdy Hagen jest piratem, Lucy nie jest żoną Alwina tylko np Fellana a zabijamy nie smoki a gigantyczne chrząszcze
uważam że Przeznaczenie ma najbardziej spójne z oryginałem i G1 Lore ze wszystkich modów jakie do tej pory ukazały się w opcjach non total conversion , porównywalne w spójności tylko z Velaya, ale jak wiadomo Velaya to tylko jeden zen i jeden fragment historii
Cytat: Jak długo już zajmujecie się modyfikacją i jak wiele osób przewalało się przez Wasz skład,
za długo
zbyt wiele
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
A Dolina Przodków jest Lore czy Unlore?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
jest równie Lore jak Jarkendar ponieważ zachowuje jedność miejsca akcji z gry Gothic -czyli wyspę Khorinis
jest tysiąc razy bardziej Lore niż jakieś Etlu na zadupiu świata gdzie bezi dostaje się teleporterem i posłusznie wraca na miejsce swojego uwięzienia
oraz milion razy bardziej Lore od pięknego skądinąd Miasta Orków , które nagle wyrosło w miejscu gdzie niecały miesiąc wcześniej bezi ganiał za harpiami goblinami trollem
czyż nie?
Pirania miała w zamyśle stworzenie drugiego dodatku do G2 NK poprzez dodanie kolejnego obszernego zena do wyspy z nową historią dodatkową.
My tę wizję doprowadziliśmy do końca, korzystając po części z tego co stworzyli Rosjanie w nigdy nie ukończonym projekcie Global.
Sam świat Doliny Przodków w żadnym miejscu nie jest Unlore, zbudowany został bowiem z elementów typowych dla podstawowej wersji gry - krajobrazów, bestariusza, flory oraz pozbawiony jest anachronizmów.
Zasiedlają go ludzie o zdolnościach i problemach takich samych jak tych w mieście czy w GD.
czyż nie?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 06.02.2016
Liczba postów:722
Nie przerzucajcie i na to forum tej śmiesznej dyskusji o lore. Memorius ma tutaj całkowitą rację^^
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
w ramach kolejnych "szlifów" poprawiony został respawn potworków w Dolinie Przodków oraz pojawiła się pewna niezwykle ważna zmiana dotycząca finału Starozytnego Kultu niedostępna w bieżącej wersji testowej COMPLEX.
Mam nadzieję, że to już ostatnia tak znacząca zmiana przed złożeniem ostatecznej wersji dla graczy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.04.2016
Liczba postów:747
Ogólnie respawn rozumiem tradycyjjnie co rozdział? Co do poważnych zmian, zgadzam się, kiedyś trzeba skończyć ;)
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:186
Tak, ponadto niektóre potwory się insertują przy otrzymywaniu zadań, ale to chyba nic nowego.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Cytat:Ogólnie respawn rozumiem tradycyjjnie co rozdział?
nie
nietradycyjnie według innego schematu różnego dla każdego zena
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"