Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
tak to wygląda w grze
if(attribut == ATR_STRENGTH)
{
if(oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 120)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 90)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 60)
{
kosten = 2;
}
else if(oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 30)
{
kosten = 2;
}
else
{
kosten = 2;
};
};
if(attribut == ATR_DEXTERITY)
{
if(oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 120)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 90)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 60)
{
kosten = 2;
}
else if(oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 30)
{
kosten = 2;
}
else
{
kosten = 2;
};
};
if(attribut == ATR_MANA_MAX)
{
if(oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 120)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 90)
{
kosten = 3;
}
else if(oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 60)
{
kosten = 2;
}
else if(oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 30)
{
kosten = 2;
}
else
{
kosten = 2;
};
};
return kosten;
};
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 07.04.2016
Liczba postów:200
Czyli do 60 pkt danego atrybutu jest 10 PN za 5 pkt?
A dalej 15 za 5?
A no i pamiętam z globala losowość w zdobywaniu puktów, raz miałem 11 innym razem 8.
Czy to też jest tu obecne, czy powróciliście do 10 za level?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
nie, źle czytasz -- do 90 jest 2 PN
nie ma losowości, już pisałem o tym wielokrotnie
G2 P to rozszerzenie G2 NK na bazie Global a nie rozszerzenie Global PL, co jednak nie oznacza że powróciły wszystkie elementy gameplaya G2 Nk - w żadnym wypadku
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 02.05.2016
Liczba postów:40
w gothicu 1 było fajnie , bo jak się uczyłeś załóż my zręczności to za każdym razem wymagana była ta sama ilość punktów nauki , moim zdaniem w gothicu 2 to skopali , że coraz więcej punktów nauki trzeba było zbierać żeby nauczyć się tylko 5 punktów zręczności
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
właśnie że nie - gra musi być trudniejsza i stawiać gracza przed wyborami
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 07.04.2016
Liczba postów:200
quaterion, przez to gra była zbyt łatwa.
Jak dla mnie dobrze zrobili z tymi progami.
Dołączył: 06.02.2016
Liczba postów:722
W Gothic 2 tego nie było i było strasznie łatwo. Pamiętam jak po NK zagrałem sobie w czyste G2. Szło jak po maśle ;)
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:186
W Przeznaczeniu będzie dużo trudniej, 4 rozdział a orków elit nie bardzo mam po co ruszać
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
i dobrze
byście chcieli tylko wybijać, a tu tak się nie da :D
powiem tak - jeśli chodzi o imiennych NPC to gra jest tak skonstruowana, że nigdy nie wiadomo kiedy dana postać będzie znowu potrzebna
kilku testerów nie trzymało się tej żelaznej zasady, pobugowało się i z płaczem i uciekło po czym słuch o nich zaginął
natomiast bez obaw - przeciwników nie zabraknie w realnej walce
dziś zostały między innymi zmienione nieco i poprawione działania zaklęć na różne typy potworów oraz wzmocnione czary "elektryczne"
zmieniona została także zasada pojawienia się znanej z Global PL postaci Vetritusa i spacerek się skończył...
spora zasługa Polo, że zwrócił uwagę na nielogiczny insert jego (i.... tu nie powiem kogo jeszcze) , który był przez DS błędnie zrobiony w Global PL
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.04.2016
Liczba postów:747
A propos orków elit, krótkie pytanko: czy pomyśleliście może o urealnieniu świata w ten sposób, aby npc bardziej reagowały na wydarzenia związane z poczynaniami Bezimiennego, ale nie do końca tylko te zadaniowe? Chodzi o to, że jak np. na własną rękę wybijemy wszystkich orków wokół zamku, to rycerze powinni jakoś na ten fakt zareagować, prawda? Oczywiście analogicznych sytuacji jest wiele, zawsze brakowało mi takiego realnego wpływu na NPCów. Pewnie wszyscy się zgodzą ;)
Dołączył: 13.02.2016
Liczba postów:64
Jeśli utrzymacie poziom Globala, to naprawdę ciężko będzie się o coś przyczepić. Aha przypomniało mi się, czy moglibyście wprowadzić runy teleportujące w dolinie Przodków, do obozu myśliwych i z powrotem do wyjścia z niej? Łażenie w kółko jest fajne, ale tylko do pewnego momentu.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Zapewniam tych, którym Global się podobał, że będą bardzo mile zaskoczeni. Co do run, to jest bezpośrednio do obozu Myśliwych oraz system teleportów do ważnych miejsc. Tylko wyjście wymaga małej przebieżki.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
akurat to już było nawet w Global PL , tylko że wam się nie chciało gadać z postaciami :D
ogólnie mówiąc wprowadzony został szereg takich reakcji w tym seria dialogów z cyklu Konsekwencje i nie tylko to
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.04.2016
Liczba postów:747
Genialnie. Właśnie takie niuanse dają niekiedy większą radość niż... wszystko inne ;p