16.05.2016, 15:58:30
To by nic nie dało, teraz jest idealnie, jak komuś za trudno to mixy szybkości lu Gor na pomoc, a kombinować ci nikt nie każe. Używałem bonusów na manę od początku, a trudności nie mam wielkich.
Przebieg prac nad Przeznaczeniem
|
16.05.2016, 15:58:30
To by nic nie dało, teraz jest idealnie, jak komuś za trudno to mixy szybkości lu Gor na pomoc, a kombinować ci nikt nie każe. Używałem bonusów na manę od początku, a trudności nie mam wielkich.
16.05.2016, 16:30:41
Takie trzymanie to jest dla graczy którzy KONIECZNIE muszą mieć najlepsze staty na sam koniec bo na pewno bez tego nie ubiją Smoka ;)
16.05.2016, 18:21:31
Runa tp. do obozu myśliwych w globalu była, z tego co pamiętam można ją było kupić od Kiranosa ( chyba tak ) od momentu jego powrotu do obozu, natomiast fakt, przydatna by była również takowa do wyjścia z doliny.
"Jestem Filavandrel aén Fidhàil,
ze Srebrnych Wież, z rodu Feleaornów z Białych Okrętów. Obecnie wygnany i wyszczuty na kraniec świata, jestem Filavandrel z Krańca Świata."
16.05.2016, 18:41:59
A może runy do każdego zadania jeszcze? Nie przesadzajcie. Są mikstury szybkiego biegu i jak się wam tak spieszy, to będziecie używać do woli.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
16.05.2016, 18:43:00
W Dolinie Przodków będzie 6 teleportów, które będzie można odblokować w 1 rozdziale. DO tego 1 runa. Mało?
16.05.2016, 19:28:15
Kombinowanie jest bardzo dobre w grach i przydatne w życiu ;)
Jestem za.
16.05.2016, 20:34:09
(16.05.2016, 15:58:30)Polo napisał(a): To by nic nie dało, teraz jest idealnie, jak komuś za trudno to mixy szybkości lu Gor na pomoc, a kombinować ci nikt nie każe. Używałem bonusów na manę od początku, a trudności nie mam wielkich. Dałoby to, że np. wypicie trwałej mikstury będzie tak samo efektywne w każdym momencie gry i nikt się nie będzie zastanawiał czy wypić od razu czy później. To samo statystyki, nie muszę pamiętać o tych progach. Owszem mogę to olać, ale stracę sporo PN. Trudność to też pojęcie względne, bo dla mnie np. Global był bardzo łatwo a dla jednych pewnie i tak będzie za trudny.
16.05.2016, 21:51:34
o jednej rzeczy się nie mówił tutaj
o wartości punkowej mikstur stałych oraz o progach przy których nauczyciele przestają uczyć :D
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
16.05.2016, 22:10:30
(16.05.2016, 20:35:39)chesterking napisał(a): No ja akurat jestem jednym z tych co trzymali wszystkie bonusy na ostatni rozdział, aby w końcu siekać, albo inaczej masakrować przeciwników. Przedtem mimo i tak niskiego poziomu trudności wolałem jeszcze bardziej go sobie nie ułatwiać. Nie chciałem przez całą rozgrywkę zabijać przeciwników rodem z amerykańskich filmów.Tak, ale co to za frajda jak najlepsze czary czy zbroje masz tylko po to, aby polatać sobie po Dworze Irdorath? (16.05.2016, 21:51:34)Memorius napisał(a): o jednej rzeczy się nie mówił tutajNo jakby wino było miksturą stałą, to dla punków miałoby wartość bezcenną, chociaż i tak ma Są chyba nauczyciele bez limitów o ile się nie mylę, chyba że w Przeznaczeniu będzie inaczej.
16.05.2016, 22:12:18
nie ma i nigdy nie bylo w skryptach G2 nauczycieli bez limitów sily i zręczności oraz many
sterują tym specjalne warunki skryptowe - które pozwolilismy sobie z lekka zmodyfikować
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
16.05.2016, 22:26:36
Chyba też nie co oszczędzać i chodzić z byle czym,no bo do tego Dworu Irdorath najpierw trzeba dojść.A w modzie nie będzie to raczej takie proste.
16.05.2016, 22:39:34
Najlepsze jest to,że w Przeznaczeniu wszyscy cieszyli się zadaniami, dialogami, wizualizacjami a nikt z testerów nie przejmował się takim rzeczami i podobne pytania w dziale niejawnym nigdy nie padaly a i takich dyskusji nie było.
Podobnie zresztą jak przy okazji dyskusji na temat G2 NK. Grali, cieszy się grą, a nie siedzieli z kartką i przeliczali punkty.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
16.05.2016, 23:57:09
Dobra, kazdy ma inne zachcianki.
Dobrze, ze nie robicie moda pod jedną osobe tylko pod siebie i tak trzymac.
17.05.2016, 10:19:36
(16.05.2016, 21:51:34)Memorius napisał(a): o jednej rzeczy się nie mówił tutaj Coś więcej? ;p Świetnie, że dialogi i zadania stanowią trzon modyfikacji, ale jednak 'fizyczna' płaszczyzna także jest istotna, więc by dobrze rozplanować rozdawanie punktów, trzeba doskonale znać mechanikę ich działania, tj. progi itp.
17.05.2016, 11:34:14
Jest jedna rzecz, której się nigdy nie przeskoczy, a mianowicie dwóch równoległych dróg zwiększania atrybutów podstawowych.
Czyli tego, że zdolny alchemik może zostać wielkim siłaczem albo pilny uczeń ciułający puinkty na naukę u nauczycieli także nim zostaje. Do tego dochodzi sprawa tabliczek oraz tzw bonusów specjalnych typu "siła Erola". Powiem tak - po żmudnych próbach balansowych udało się nad z dużą dokładnością ustalić górny limit siły , zręczności i many w grze. Po prostu wiemy ile można max wyciągnąć dopływając do Irdorath czy na kolejne rozdziały i pod to ustawiliśmy w dużej mierze całość. W G2 P nie ma jakiegoś tam rozdziałowego podnoszenia statów ścierwojada bo to R4 czy coś. To bzdura logiczna a my o logikę bardzo dbamy. Rzutem na taśmę usunięte zostało zadanie pod tytułem "Paczka dla Sędziego", jako nielogiczne w przypadku grania jedną z gildii oraz wszystkich w pewnym warunku rozdziałowym. Zastąpi je zadanie lore na R1 do R5 wiążące pewne miejsca i osoby w uporządkowaną całość.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!" |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|