Przebieg prac nad Przeznaczeniem
#76
To jest max 20 min grania i wścieklizna jest historią. Idziesz do DP, tam się zarażasz przy zad dołączenia do Myśliwych. Idziesz do Irwina, potem na chwilę do Khorinis, wracasz meldujesz, a w obozie kończysz przygodę ze wścieklizną.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#77
(29.02.2016, 09:50:10)Tituf napisał(a): To jest max 20 min grania i wścieklizna jest historią. Idziesz do DP, tam się zarażasz przy zad dołączenia do Myśliwych.  Idziesz do Irwina, potem na chwilę do Khorinis, wracasz meldujesz,  a w obozie kończysz przygodę ze wścieklizną.

Eh mimo wszystko to nie dla mnie i nie wiem czemu ale to działa na mnie demotywująco.
Odpowiedz
#78
Zawsze można na dystans rozwalać wściekle zwierzęta ja się wcale nie zaraziłem Język
Odpowiedz
#79
Ja także, i nigdy nie widziałem nic złego we wściekliźnie. Jest, to jest. Jak się jest idiotą i zapisuje po zarażeniu to jego sprawa.
Odpowiedz
#80
Problem polega na tym, że gracz przyzwyczaił się do mozolnego ciułania statów i trzęsie się o każdy utracony permanentnie punkcik
tymczasem w Przeznaczeniu spotka go pod tym względem kilka "niespodzianek"
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#81
Trafna wypowiedz memoriusie
[Obrazek: Gothic_Logo.png]
Odpowiedz
#82
z bardzo dużym szacunkiem podeszliśmy do tego, co zostało nam ofiarowane przez MaGotha - czyli dodatkowe zadania Złodziei , gildia Kupców, zadanie Plany Miecza i wątek Pierścieni Wygnanych - więc rzeczy nigdy nie publikowane, przewidziane do kolejnych wersji Global Ru - 1.15 ii 1.16, które nigdy nie powstały
Jesteśmy bardzo dumni z tego że w ramach Global PL ocaliliśmy te rzeczy przed niebytem.
Zadania te w Przeznaczeniu pozostały poza kosmetyką w niezmienionej formie i treści.
Wyjątek stanowi tu motyw Pierścieni, który w warstwie logicznej uległ pewnym zmianom wymuszonym przez rozwój wydarzeń w Przeznaczeniu , ale bez zmian zasadniczych dialogów, zaangażowanych postaci (tylko jedna zmiana) i pewnego nieuzasadnionego farmingu.

Cytat:usunięto exp za rozmowę z Biffem w lokacji DI gdy oddali się od okrętu
usunięto błednie naliczony exp za sytuację gdy nic nie mamy do jedzenia dla Gerolda i zadanie idzie do zawalonych
usunięto exp za podpowiedzi Diego w lokacji DI
usunięto exp za stawienie się u Pyrokara w związku z Okiem Innosa
usunięto exp za rozmowę z Jackiem w lokacji DI gdy mówi że odpłynie bez bohatera

to mikroskopijny okruszek z listy zmian jakie zostały dokonane w ramach samego klasycznego G2 Nk i tylko z jednego zakresu gdzie zmian dotyczących samego naliczania exp w dialogach jest olbrzymia ilość

oficjalnego chanelog nie będzie jak w przypadku Global PL , bo nie ma punktu odniesienia , a trudno jest opisywać w takim zestawieniu całą grę

Aktualnie natrafiliśmy na nadmierne komplikacje warunków skryptowych dla pewnych rozbudowanych questów i multiquestów w wyższych rozdziałach - pracuję nad uproszczeniem pewnych istotnych węzłowych momentów i zależności
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#83
Na fanpagu pisaliście, że trwa przygotowanie do złożenia całośći w modyfikacje. Mieliście tu na myśli składanie kolejnej wersji testowej czy już gotowego moda? Bo jeśli chodzi tu o gotowego moda to dość szybko się uwineliście biorąc pod uwagę, że mod był zapowiadany na czerwiec.
Odpowiedz
#84
Na czerwiec zapowiadana była premiera. Najdłużej potrwają testy - Pisali setki razy o tym.
Odpowiedz
#85
To będzie już kompletna wersja, do testów. Ale czy nie wymagająca sporych poprawek, tego na pewno nie wiemy.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#86
Jak już informowaliśmy wykorzystaliśmy wiele rzeczy ukrytych w skryptach oryginalnego G2 NK aby zaprezentować je graczom.
Nie wszystkie jednak zostaną wykorzystane jak np Kamienny Strażnik, który ma klucz do pomieszczenia z teleportem w Świątyni Portalu w Khorinis. W grze daje ten klucz Merdarion i tak to pozostawiliśmy.
Nie każdy raczej wie, że Global 1,13 zawierał w sobie także mod Die Sekte.
Pewną liczbę skryptów, itemów itd w Przeznaczeniu wykorzystaliśmy ponownie, choć zazwyczaj w zupełnie innym ujęciu niż w oryginale.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#87
I podobnie jak w globalu nie ma obozu sekty w pobliżu farmy Bengara, z Bractwa przeżyło jakieś 20 osób, czyli w miarę sensowna liczba.
Odpowiedz
#88
Mnie się czasem wydaje ,że przeżyli wszyscy  Lol
Ta były o to wojenki w Teamie ale uległem woli większości.
Jak się okazuje gracze są bardzo przywiązani do tradycji.

Będzie także Czarna Sierota.
Niebawem podam numer konta na datki dla niej jako ubogiej i potrzebującej pomocy.

w Przeznaczeniu pojawią się także zadania poboczne jakie dodalismy do Global PL z Pana Losów.
Zostaną jednak nieco skomasowane ( połączenie Brat Pepe z Zabójca Heliga oraz Jeszcze jeden bandyta z Nie w swojej skórze} i nieco zmodyfikowane na potrzeby Przeznaczenia.
Część postaci została rozbudowana i będzie uczestniczyć w innych zadaniach i wątkach.

W grze znajdą się też też wszystkie zadania autorstwa DS dodane do Global PL , przy czym w 90% przerobione, czasem bardzo znacznie.

Aktualnie Prorok dokonuje pewnych optymalizacji w zenach oraz wspólnie z nim porządkujemy występowanie pewnych itemów i obiektów, do których z poziomu skryptów w content nie można się dobrać.
Od razu powiem, że więcej usuwamy niż dodajemy.
Sprawdziłem też funkcjonalność kilkuset kolejnych poprawek z wewnętrznego Changelog Przeznaczenia.
Wydzielone zostały także jako niezależne kolejne mini wątki na wzór mini wątku "Lotta" oraz dokonane następne poprawki sięgające oryginalnych skryptów, tym razem dotyczące gildii Najemnik.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#89
czyli jednak optymalizowanie bedzie.
To dobry znak.
[Obrazek: Gothic_Logo.png]
Odpowiedz
#90
Przyznam, że mikro szczegółów tego co robi Prorok w tym względzie nie znam.
On się tym zajmuje sam , robi to dobrze i mamy do niego pod tym względem pełne zaufanie.
Zaznaczam jednak, ze to sa zmiany niewielkie, dotyczące wybranych fragmentów i powiązane z pewnymi niedogodnościami wynikającymi ze skryptów.

Niby finisz ale dziś w trakcie sesji konsultacyjnej pojawiły się bardzo ważne zmiany w magii , alchemii, i innych elementach gry, na szczęście proste do przeprowadzenia.
na ten moment pozostało mi do sprawdzenia jeszcze tylko 222 zmiany jakie zostały wprowadzone w content
(jak mi się to udało dokładnie policzyć na podstawie skrupulatnie prowadzonej specyfikacji)
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 108 gości