Przebieg prac nad Imperium Popiołów
#91
Przynajmniej jest na co czekać :>
Odpowiedz
#92
W poprzednich częściach w pocie czoła przygotowaliśmy pewną liczbę nietypowych akcji skryptowych, które w większości przeszło bez echa. Tym razem wykorzystamy je na większą skalę, w trudniejszych dla gracza konfiguracjach. Na pewno zmusi to graczy do zwrócenia na ich mechanizm większej uwagi. Pojawi się także współczynnik Battle Rage Power, od którego uzależniona zostanie przyzwanie pewnej kategorii sojuszników, specjalny styl walki Berkseker Rage oraz ulepszony w stosunku do epickich bitew z poszczególnych części Przeznaczenia, system walk grupowych, a sterowanie oddziałami i sposób pokazania akcji będzie po części opierał się o ten, który można zobaczyć w HALO:Combat Evolved.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#93
Kolejny modzik i kolejny apel do chętnych, którzy chcieliby pomóc w jego tworzeniu. Osoby z pomysłami, umiejętnościami i wolnym czasem zapraszamy do współpracy.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#94
A kiedy bedzie pełna wersja gry
Odpowiedz
#95
Nie wiadomo. Dlatego trzeba codziennie sprawdzać na forum informacje o modzie tym.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#96
(23.02.2019, 14:15:19)Tituf napisał(a): Nie wiadomo. Dlatego trzeba codziennie sprawdzać na forum informacje o modzie tym.

A nie potrzebujecie testerów jak pełna wersja bedzie
Odpowiedz
#97
Jakiś czas temu zniknął nam z horyzontu zdarzeń Doktorszalony M. Jego obowiązki przejął Erwin, który w błyskawicznym tempie opanował umiejętności potrzebne do pracy z zenami i odwalił kawał dobrej dobry, wykonując niewdzięczną i mrówczą pracę nad zmianami w zenie zasadniczym Jarkendaru. Liczba koniecznych poprawek jaką wykonał jest niezliczona, a jeszcze to z pewnością nie koniec. Naprawdę wyrazy uznania za upór, konsekwencję i zaangażowanie mu się należą (oraz PR od was rzecz jasna).
Tituf opracował układ potworków i zwierzyny, ekipa wspólnie, głównie pod kierunkiem Titufa także rozmieszczenie wstępne NPC.
Dziś Michał rozpoczął kompilację wersji testowej VA2 IP, zawierającej już pełny na ten moment układ początkowy świata gry.
Zapewne jutro rozpoczną się testy tej wersji.
Sądzimy, że kolejna wersja VA3 IP będzie ostatnią wersją wizualizacyjną, zrobioną w celu sprawdzenia poprawek z wersji 2.
Kolejna wersja będzie już wersją ACTION,z dialogami wstępnymi, handlem i nauką, a może także z rozpoczęciem i kontynuacją zadań.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#98
[Obrazek: s2kOo0w.jpg]

[Obrazek: 7nJADez.jpg]

[Obrazek: VxnI3vi.jpg]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#99
Kiedy nastepne bedą scriny
Odpowiedz
na razie nie będzie
może w sierpniu, ale też nie mam pewności
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(01.03.2019, 13:09:07)Tituf napisał(a): na razie nie będzie
może w sierpniu, ale też nie mam pewności

Prolog wam wyszedł świetny czekam na pełną wersje gry
Odpowiedz
Nie tylko ty czekasz :>
Odpowiedz
Na ten moment w zasadzie sprawdzona została wersja VA2 i teraz zostały tylko sprawy szlifowania pewnych kwesti spornych i niejasnych w tej materii Zapewne zajmie to kilka dni i zostanie zmontowana wersja VA 3, która będzie sprawdzona pod kątem efektywności wprowadzonych w VA 2 zmian. Stanie się ona wersją bazową dla wersji Action 1 , która być może będzie gotowa na przełomie kwietnia i maja, chyba że będę miał na tyle chęci i czasu, by stało się to wcześniej.
Aktualnie pracujemy nad zagospodarowaniem pewnych specjalnych miejsc, nowymi miksturami i broniami oraz ostatecznym ustaleniem pewnych spraw związanych z handlem i nauką oraz interakcjami z przedmiotami.

Dodaliśmy dwóch nowych testerów -konsultantów - Zondala i Urudin.
Prace przy Imperium Popiołów są wyjątkowo pracochłonne bo większość rzeczy musimy tu robić od zera.
Dodatkowe, świeże spojrzenie i opnie będą bardzo przydatne.

Wyprodukowana została wersja VA3 i aktualnie trwają jej testy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Trwają żmudne prace nad rutynami. Pojawiają się pierwsze dialogi, wpisy do dziennika i ruszają z miejsca zadania fabularne.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Zdaję sobie sprawę, że planowanie rutyn to wyjątkowo upierdliwa robota ale wierzcie, że mają ogromne znaczenie dla immersji. Bardzo chętnie bym zobaczył, jak postacie rozmawiają, czytają, smażą, gotują, gniotą, przemieszczają się, śpią, jedzą, palą, piją, grają na lutni, obsługują rożen, pędzą miksturki, walą w kowadło, ćwiczą walkę, ostrzą miecze, zamiatają, siedzą na fotelach, na ławkach, na stołkach, na ziemi, modlą się, uprawiają ziemię, piłują i rąbią drewno, walą młotkiem w ściany, stoją na straży, patrolują, ufff.... coś jeszcze? :D
Im bardziej różnorodnie przeplecione rutyny tym bardziej wiarygodny staje się świat. Gdy się obserwuje, jak za dnia ludzie zajmują się czymkolwiek a w nocy śpią wtedy immersja jest niesamowita.
Wiem, że to trudne i wiem, co sądzicie o community, które zdawałoby się nie dostrzegać pieczołowicie przygotowanych rutyn. Ale wiem też, że obsypałbym was złotem za wspaniałe rutyny, które robią robotę w postrzeganiu świata gry! OK
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości