27.04.2020, 12:19:15
Tę kuźnię na statku, jak i z resztą inne poprawiałem niedawno.
Sprawdzałem w piecu na plaży w Jarkendarze.
Sprawdzałem w piecu na plaży w Jarkendarze.
Narzędzia, skrypty, problemy techniczne
|
27.04.2020, 12:19:15
Tę kuźnię na statku, jak i z resztą inne poprawiałem niedawno.
Sprawdzałem w piecu na plaży w Jarkendarze.
27.04.2020, 12:25:28
Piec kowalski u Harada.
До https://imgur.com/nSzc6nT Начинаю диалог у печи, нажимаю Koniec В итоге у тебя две стали, так быть не должно После https://imgur.com/7OtOWGd
27.04.2020, 12:38:14
Masz rację.
Wszystko jest w porządku jak mam w ekwipunku "rozgrzaną stal", a tak właśnie miałem. Jak jej nie mam, to wtedy jest źle.
27.04.2020, 12:50:44
1. Мы не разогреваем сталь, а просто заканчиваем диалог.
2. Когда мы нажимаем Koniec instance nostal1(C_Info) { npc = PC_Hero; nr = 999; condition = nostal1_condition; information = nostal1_info; permanent = 1; important = 0; description = Dialog_Ende; }; func int nostal1_condition() { if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_STAL) { return TRUE; }; }; func void nostal1_info() { Npc_RemoveInvItems(self, ItMiSwordrawhot, 1); CreateInvItems(self, ItMiSwordraw, 1); B_ENDPRODUCTIONDIALOG(); }; То что выделено красным не выполняется. Чтобы было понятнее, исправлять надо всю анимацию у печи. Попробуй просто постоять и делать Подойти запустить диалог (не греть сталь, а просто Koniec) У тебя будет 1+1, потом 1+2, потом 1+3 и так далее. Бесконечная сталь... Я про это и надо исправлять. Скриптами не исправить, поэтому я и написал надо удалить возможность выхода из печи
27.04.2020, 13:01:00
Albo przywrócić tak jak jest w oryginale.
28.04.2020, 09:37:13
W poprzednich wersjach działało to dobrze z oknem dialogowym, w tej wersji też działa to dobrze, tylko N1kX usunął okno dialogowe. Było to zrobione dla kuźni na statku, w obozie piratów i u Huno. Za dużo kombinowania przy rzeczach, które działają dobrze. Jeśli w Jarku jest jeszcze jakaś kuźnia, to wystarczyło dopisać ją do skryptu. Ustalcie tylko czy ma być okno dialogowe jak w Przeznaczeniu, czy sama animacja jak w podstawce.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
28.04.2020, 09:54:23
Cytat:Za dużo kombinowania przy rzeczach, które działają dobrze. Głos Rozsądku
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
28.04.2020, 10:38:43
Я написал, что через диалог можно бесконечно получать сталь, о чем тут речь идти может? Почему только я знаю о таких багах?
28.04.2020, 13:00:12
Dobra. Zrobiłem tak. Skopiowałem sobie plik "Stalabit" z Korzeni Zła. Pozamieniałem tam nazwy waypointów, żeby były te z Jarkendaru i tam jest tak, że w description nie ma opcji Koniec, jest tylko Rozgrzej stal, a jak rozumiem, to ta opcja powoduje błąd, więc cofam, to co napisałem wcześniej i zróbmy to jak w Korzeniach - klikasz na piec i masz description tylko z opcją rozgrzej stal, rozgrzewasz, animacja się kończy i wszystko się zamyka.
N1kX mam pytania : 1. Czy przy ogrywaniu Imperium Popiołów muszę mieć zainstalowany g2mdk-2.6 plus g2mdk-2.6a ? Na pewno po ostatnich perypetiach będę robił reinstal Gothica na laptopie, a że już nie pracuję w Spacer'ze, to z chęcią bym tego nie instalował. 2. Czy dalej w systempacku 1.8 jest dodana ta opcja, że martwi NPC mają w ekwipunku swoje pancerze? Mam na myśli tę część kodu: [Armor_unlock_in_trade] Addr = "0x0070AF4B" Type = "hex" New = "0F 85 00 00 00 00" [Armor_unlock_in_npc] Addr = "0x0070B6BC" Type = "hex" New = "75 00" ( kod skopiowany z forum, w systempacku nie patrzyłem ) W Imperium tego nie ma. Jest to zablokowane z content, czy twórcy to usunęli? Jeśli dalej jest ta opcja, czy można ją wyłączyć w systempack.ini? Czy w patchu Union+systempack 1.9 też to jest ?
13.05.2020, 22:46:17
Mam 1.8 i w IP nie ma opcji zabrania pancerza z ciała.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
13.05.2020, 23:02:19
Też właśnie z nim grałem wcześniej i pancerzy nie było i zastanawia mnie czemu tak jest.
14.05.2020, 03:12:17
Потому что я отключил его из самого кода, в Union он тоже есть и тоже отключен из кода. Поэтому без разницы. G2mdk для игроков не нужен, я много раз это говорю.
Он нужен только для разработчиков - моддеров. G2MDK по сути только распаковывает ресурсы игры и все. В игре все должны быть в компилированной версии.
14.05.2020, 07:45:31
1. No dobrze, to nie będę instalował już g2mdk.
2. Co do tych pancerzy, to pytałem pod kątem innych modyfikacji. W Przeznaczeniu, Imperium jest to wyłączone, ale już jakbym chciał zagrać w Przebudzenie, czy całkiem inną modyfikację, to pancerze u martwych NPC będą. Pozostaje nie grać na systempacku 1.8, ewentualnie rozpakować go i usunąć część kodu za to odpowiedzialną.
14.05.2020, 07:50:44
Насчет других модов, где нет этого, я скидывал уже готовый SP1.8 без этого кода. Ставь 1.8 и замени моим.
Вот ссылка, если потерялась. https://yadi.sk/d/08io0DTACoNK6A
14.05.2020, 08:09:15
A mógłbyś mi zrobić taki fix z polskiej wersji systempacka?
W Twoim logo mam po rosyjsku. https://drive.google.com/open?id=1cTIjut...tVyGuC6uzb |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|