Rozwój postaci - balans
Jestem świeżo po zaczęciu III rozdziału, więc uznałem, że to dobry moment, żeby pokazać swoją postać. Lvl nie jest zbyt wysoki, ponieważ nie chciało mi się męczyć z wybijaniem orków spod zamku, na cmentarzysku i w obozie na bagnach. Uznałem, że zrobię to w III rozdziale.
Planuję zostać Mrocznym Wojownikiem. Wyuczone mam:
- Kowalstwo - bronie unikatowe u Harada (do "Popłochu Wrogów")
- Wszystkie języki budowniczych
- Kradzież
- Otwieranie zamków
- Zbieranie trofeów - wszystko oprócz języka ognistego jaszczura (po drodze do Gestaha nauczę się)
- 3 krąg magii
Narazie nie uczyłem się żadnych run, nie widzę takiej potrzeby. Umiejętność władania 2h wyuczyłem do 44%, a później skorzystałem z tabliczek. Bez biżuterii mam 50 siły. Planowałem dobić do 89 i zacząć używać bonusów, ale możliwe, że zacznę robić to wcześniej, żeby ułatwić sobie walkę na tym etapie gry.

Na sam koniec moje statystyki po przekroczeniu przełęczy:
[Obrazek: 0mPwhHi.jpg]
Odpowiedz
(19.10.2016, 20:13:09)Gorn7 napisał(a): Jestem świeżo po zaczęciu III rozdziału, więc uznałem, że to dobry moment, żeby pokazać swoją postać. Lvl nie jest zbyt wysoki, ponieważ nie chciało mi się męczyć z wybijaniem orków spod zamku, na cmentarzysku i w obozie na bagnach. Uznałem, że zrobię to w III rozdziale.
Planuję zostać Mrocznym Wojownikiem. Wyuczone mam:
- Kowalstwo - bronie unikatowe u Harada (do "Popłochu Wrogów")
- Wszystkie języki budowniczych
- Kradzież
- Otwieranie zamków
- Zbieranie trofeów - wszystko oprócz języka ognistego jaszczura (po drodze do Gestaha nauczę się)
- 3 krąg magii
Narazie nie uczyłem się żadnych run, nie widzę takiej potrzeby. Umiejętność władania 2h wyuczyłem do 44%, a później skorzystałem z tabliczek. Bez biżuterii mam 50 siły. Planowałem dobić do 89 i zacząć używać bonusów, ale możliwe, że zacznę robić to wcześniej, żeby ułatwić sobie walkę na tym etapie gry.

Na sam koniec moje statystyki po przekroczeniu przełęczy:
[Obrazek: 0mPwhHi.jpg]

Z samych bonusów mam 95 siły (łącznie z setem wojownika).
Odpowiedz
W sumie nigdy nie dałem takiego posta więc czemu by tego nie zmienić.Jestem aktualnie w 4 rozdziale przed zabiciem ostatniego smoka lecz planuje jeszcze pokończyć questy ,które mogę przed skończeniem tego rozdziału.Ogólnie mimo całkiem niskiego poziomu i niezbyt wygórowanych statystyk gra mi się przyjemnie i nie mam żadnych problemów z przeciwnikami.Moim jedynym minusem jest to,że tak od 3 rozdziału zmieniłem się z Maga Wody na Wojownika w pancerzu z rudy i dwuręcznym mieczem ,a runy w 4 rozdziale niestety tego nie zmieniły(Najczęściej używam bryły lodu).Gram na patchu 1.1 gdzie magia nie została zmieniona,lecz mam nadzieje,że w patchu 1.2 wygląda to zupełnie inaczej :> Moje statystyki prezentują się następująco:

[Obrazek: 1f9f7b3a4e52b.bmp]
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(25.10.2016, 23:05:09)Lewkooo napisał(a): W sumie nigdy nie dałem takiego posta więc czemu by tego nie zmienić.Jestem aktualnie w 4 rozdziale przed zabiciem ostatniego smoka lecz planuje jeszcze pokończyć questy ,które mogę przed skończeniem tego rozdziału.Ogólnie mimo całkiem niskiego poziomu i niezbyt wygórowanych statystyk gra mi się przyjemnie i nie mam żadnych problemów z przeciwnikami.Moim jedynym minusem jest to,że tak od 3 rozdziału zmieniłem się z Maga Wody na Wojownika w pancerzu z rudy i dwuręcznym mieczem ,a runy w 4 rozdziale niestety tego nie zmieniły(Najczęściej używam bryły lodu).Gram na patchu 1.1 gdzie magia nie została zmieniona,lecz mam nadzieje,że w patchu 1.2 wygląda to zupełnie inaczej :> Moje statystyki prezentują się następująco:

[Obrazek: 1f9f7b3a4e52b.bmp]
Jest zupełnie inny balans. Magiem gra się trochę łatwiej niż w łatce 1.1. Teraz naprawdę się opłaca.
Odpowiedz
Witam.
Ogólnie planuję zrobić mrocznego maga pod maksymalizację zarobków.  Da mi to możliwość w miarę ułatwionej rozgrywki ze względu na możliwość kupna dużej ilości zwojów od Imperanona. Na ten moment postać wygląda tak(żadnych świecidełek założonych nie mam):
[Obrazek: 384f3a2ef3da4981af2d1545bf8d52e9.jpg]
Na razie jeszcze w dolinie przodków mnie nie było, Khorinis w miarę wyczyszczone, połowa zadań zrobiona. Wyuczone to co na screenie+ wszystkie trofea prócz języków ognistego jaszczura.
Mam kilka pytań co dalej:
1)Jakiego czeladnika wybrać jeśli chodzi o możliwość największego zarobienia? Z tego co mi wiadomo to Constantio skupuje: skrzydło krwiopijcy 1szt/20złota; żądło krwiopijcy 1/15; żuwaczka polnej bestii 1/15; żuwaczka pełzacza 1/15; język ognistego jaszczura 1/100; kość goblina 1/15; kość szkieletu 1/20; róg cieniostwora 1/150; róg smoczego zębacza 1/75.
Czy ktoś inny skupuje te rzeczy? Jeśli tak to po jakich cenach? Przy założeniu że nikt inny tego nie robi to Consantino wydaję się najrozsądniejszym wyborem w aspekcie finansowym. Z tego co mi wiadomo i tak część skór jest skupywanych w obozie myśliwych.
2)Gildia złodziei czy czarnych jastrzębi? Na logikę jeśli chodzi o zarabianie gildia złodziei daje większe możliwości ze względu na Halvora skupującego złote i srebrne przedmioty.
Czy mam rację?
3)To już pytanie o build postaci. W moim mniemaniu najlepiej byłoby zainwestować 10pkt w siłę co dałoby możliwość założenia miecza demonów po zjedzeniu gulaszy Tekli, smoczych korzeni, tablic siły, zupek Hwora, założeniu amuletu +10 i pierścienia +5, a także jeszcze kilku modlitw u Innosa. Ta opcja wymaga zainwestowania 30pkt nauki w naukę języków i 20 w siłę. Zostaje 40 które to jest inwestowane w 2H co daje nam wojownika. W razie niedoboru siły następny poziom czy dwa jest dawany w siłę ażeby próg 90 siły został osiągnięty. Da to też możliwość używania kuszy bojowej(czy jak ona się nazywa, ta 90siły/120 obrażeń) co na pewno ułatwi walkę ze zwierzakami.
W pierwszych 2 rozdziałach jedyne przydatne czary u mrocznego maga to chyba korzenie i starzenie z tego co czytałem tak więc na to spokojnie się punkty nauki jeszcze znajdą. Nawet jeśli nie będę inwestował w manę lub też zainwestuję niewiele to i tak ze względu na bonusy będzie się jej dało wyciągnąć jakieś 250/300 co umożliwi grę magiem.
Czy ktoś widzi jakieś błędy w moim rozumowaniu i należy coś poprawić? Czy da się coś zrobić lepiej?
Odpowiedz
Subiektywnie mogę polecić Bospera, nie narzekałem na pieniążki.
Odpowiedz
1)Dla maga chyba najlepszy rzeczywiście będzie Constantino, zwłaszcza że masz już wyuczone zbieranie trofeów. Nikt inny nie skupuje dóbr zbieranych przez miejskiego alchemika. U Harada z początku nie zarabia się zbyt dużo, bo trzeba kupować stalowe pręty, a żeby dostawać za wykute miecze jakieś sensowne pieniądze trzeba poświęcić 10 PN na naukę wykuwania broni do El Bastardo włącznie. Generalnie jest to raczej mistrz dla wojownika, z uwagi na broń unikatową, której wykuwania uczy. Jeśli chodzi o Bospera to część skór(wargowie, cieniostwory, trolle) można sprzedawać w obozie myśliwych, co prawda za mniejszą cenę niż u łuczarza, ale większą niż w sklepie.
2)U CJ są spore nagrody za poszczególne zadania, jednak Halvor daje złodziejowi przewagę jeśli chodzi o możliwości zarobku. Trzeba tylko pamiętać, że można u niego sprzedać skarby za max 1500 złota dziennie, więc jak uzbierasz więcej świecidełek to jest trochę zabawy z opchnięciem tego wszystkiego.
Ogólnie w grze są jeszcze inne sposoby na zarobek, które pozwalają zdobyć mnóstwo złota.
3)Twój plan wygląda dobrze, dodam tylko że języka budowniczych warto się nauczyć bez względu na to jak zamierzasz rozwijać postać, no i 3 poziomy kosztują w sumie 60PN(nie napisałeś czy już coś umiesz, a wspominasz o konieczności wydania 30PN, więc chciałem to uściślić). W leśnym obozie można kupić broń wymagającą many, a nie siły, więc to też jest dobra opcja dla maga. Many można wyciągnąć sporo z samych bonusów(miałem 226 nie wydając na nią ani jednego PN), zamiast ładować PN bezpośrednio w manę lepiej nauczyć się eliksiru ducha i warzyć sobie miksturki, szczawi królewskich jest naprawdę dużo.
Odpowiedz
Jeżeli to ma być faktycznie nigdy tu chyba nie grany przez forumowiczów Mroczny Mag, to zwracam uwagę na jedną rzecz.
Gracz musi mieć c najmniej 60 wolnych PN na naukę najmocniejszych run, no chyba że graczowi wystarczy zestaw zwojów z najsilniejszymi czarami Mrocznych.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Znaczy na razie nie mam żadnego języka budowniczych, a założenie wydawania 30 punktów to na dwa pierwsze ze względu na to że na razie nie jest to opłacalne(na ten moment brak tablic broni dwuręcznych III i siły III). Będę o tym pamiętał Memorius. Mogę wiedzieć dlaczego nikt się wcześniej nie podjął gry mrocznym magiem?
Odpowiedz
Bo dzieciaki wolą biegać w czarnym pancerzu i wymachiwać wielkim mieczem.
Zresztą większość tych "bohaterów" nigdy gry nie ukończyła, poprężyła muskuły, a gdy przyszło do poważniejszych wyzwań to się popłakali i uciekli.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(31.10.2016, 13:57:36)barkon napisał(a): Znaczy na razie nie mam żadnego języka budowniczych, a założenie wydawania 30 punktów to na dwa pierwsze ze względu na to że na razie nie jest to opłacalne(na ten moment brak tablic broni dwuręcznych III i siły III). Będę o tym pamiętał Memorius. Mogę wiedzieć dlaczego nikt się wcześniej nie podjął gry mrocznym magiem?

Ogólnie takich tablic dużo nie będzie, niemniej warto się nauczyć do trzeciego poziomu, ze względu na to, że 100 siły wymaga najlepszy pancerz. Polecam wyuczyć się wszystkich poziomów przed przyzwaniem Quarhodorona. Podjęłam się gry mrocznym magiem, jednakże postacią przygotowaną pod maga wody i tworzoną pod użycie bryły lodu, błyskawicy, lodowej fali oraz (w ostateczności) pod ulewę (pakowałam trochę więcej w broń dwuręczną niż przystoi magowi). Było ciężko, i to bardzo, ale błąd zrozumiany. Myślę, że jeśli się będzie wydawało PN ostrożnie, szczególnie w pierwszym i drugim rozdziale gra mrocznym magiem będzie całkiem przyjemna.
Odpowiedz
Co do nauki języka budowniczych, wyuczyłem się języka wojowników przed wykończeniem Kruka, a po jego zabiciu ani u Eremity, ani u Myxira nie mogę się nauczyć języka kapłanów, nie pamiętam czy tak było już w podstawce G2:NK czy to zostało zmienione w modzie? Jestem teraz w drugim rozdziale, czy będę jeszcze mógł nauczyć się ostatniego poziomu języka budowniczych?
Odpowiedz
Zły temat. A twoje pytanie było już wiele razy odpowiedziane. (We właściwym temacie :> )
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Taki pytanie do graczy z wysokimi lvl , mam.16 poziom , do gildi planuje sie dobic kolo18-19 lvl ,na oku mam 2 gildie magow wody i mysliwych , i tu pytanie , u ktorych bedzie lepsza jazda lepsze fanty bardziej dojechane zadania ?z góry dziekuje za odpowiedzi
Odpowiedz
Według mnie myśliwi mają lepszy wątek z tego co przeczytałem na forum :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości