Rozwój postaci - balans
Ja lubię grać "wykokszoną" postacią postacią, po prostu  dużą przyjemność sprawia mi posiadanie postaci, która nie musi przejmować się przeciwnikami, bo każdego pokonuje bez wysiłku. Przy pierwszej grze za mocno nie maksowałem statystyk, wyuczyłem się sporo pobocznych umiejętności, właśnie po to żeby wykonać więcej zadań. Przy drugim podejściu zdecydowałem się bardziej pójść w umiejętności bojowe, właśnie po to aby z łatwością niszczyć przeciwników. Ja wiem, że największą zaletą Przeznaczenia są zadania i bogaty świat, ale jakby nie patrzeć walka jest integralną częścią Gothica i czasem po prostu miło bezmyślnie przywalić komuś dwuręcznym mieczem :).
Odpowiedz
Czy będąc łucznikiem mogę jeść smocze korzenie czy jest na tyle punktów nauki w grze, że będę uczył się mikstur siły?
Odpowiedz
Ja idąc pod siłę nauczyłem się obu eliksirów i nie żałuję.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
(05.12.2016, 12:05:30)styxu napisał(a): Czy będąc łucznikiem mogę jeść smocze korzenie czy jest na tyle punktów nauki w grze, że będę uczył się mikstur siły?

Wczuj się w postać i potraktuj to jako swoją osobistą przygodę. Bezimienny chyba nie ma czasu na planowanie takich niuansów z kartką w ręku? Naprawdę nie o to tu chodzi.
Odpowiedz
czy jak mam 29% we wladaniu bronia to bedzie sie dało za 10 pn wbic do 34%? czy to nie działa?
Odpowiedz
Tak. Tym bardziej, że w Przeznaczenie próg to 40, a nie 30% tak jak w zwykłym NK.
Odpowiedz
(05.12.2016, 12:05:30)styxu napisał(a): Czy będąc łucznikiem mogę jeść smocze korzenie czy jest na tyle punktów nauki w grze, że będę uczył się mikstur siły?

Według mnie to nie kwestia punktów nauki, a szczawi. Ja jako mag miałem ich 48. Śmiem twierdzić że nie znajdziesz takiej ilości jagódek przez co nauka eliksiru siły wydaje się rozsądną opcją. A nawet jeśli nie przerobisz tych 7/10 (zależnie od progu) korzeni na miksturę to potencjalne straty i tak są niewielkie. Ja bym zaryzykował :) .
Odpowiedz
Hejka, zastanawiam się nad wyborem gildii głównej. Mam 17 level 65 siły bez żadnych bonusów, 25 % 1h, 21 zręki, 28 many, 225 hp. Z biżuterią itp mam 88 siły, walczę mieczem wodza(120 dmg, + 8% premi 1h). Pozostało mi kilka drobnych zadanek i wyruszam di Jarkendaru.

I tu mam dylemat do jakiej gildii dołączyć: paladyn, najemnik, czy myśliwy? Która droga dla mnie najlepsza, gdzie fajniejsze zadania, jakie ewentualne bonusy?

Doradzi ktoś coś ?
Odpowiedz
Grałem tylko najemnikiem pod zręczność. W sumie na Twoją postać by się nadało.
Zadania najemników - fajne, ale bez szału, choć ostatni quest jest mega - takie uzupełnienie tego czego zabrakło w zwykłym Gothicu II.
Ogólnie rzecz biorąc to najemnik jest całkiem fajny jak na pierwsze podejście do moda.
Co do innych gildii to nie wiem, choć z pewnością Myśliwy oferują najwięcej nowych questów, bo i gildia jest całkiem nowa.
Odpowiedz
A jak wygląda sytuacja z bronią u najemników? Czy jak ide pod 1h nie opłaca bardziej się paladyn? Najemnicy z tego co zauważyłem lepiej pasują do 2h. I jeszcze pytanie, czy będe w stanie opanować zarówno 1h jak i 2h na maxa? Jeżeli tak, to jako najemnik, później przestawiłbym się na 2h, gdy już przyjdzie używać broni magicznej itp.
Odpowiedz
Ja grałem(w sumie to cały czas gram) paladynem pod siłę i broń 2h, z Twoim buildem też by działało.
Jeśli chodzi o zadania to w porównaniu do podstawki jest trochę nowych, zarówno dla strażnika jaki i dla paladyna. Jedne są bardziej ciekawe, inne mniej. Genialna jest bitwa w GD, w podstawce szczególnie tego brakowało.
Jeśli chodzi o bonusy, to paladyn ma dostęp do zaklęć, ja osobiście uważam je za coś bardzo przydatnego, zwłaszcza czary leczące. Oprócz tego końcowe pancerze paladyna są naprawdę potężne.
Jeśli chodzi o broń to myślę, że na opanowanie 1h i 2h w stopniu mistrzowskim mogłoby Ci braknąć PN/musiałbyś zrezygnować z czegoś innego, lepiej skupić się na jednym rodzaju broni. W Przeznaczeniu jest dużo mocnej broni jednoręcznej, w tym także magicznej, więc nie musisz koniecznie przestawiać się na 2h. Paladyn dodatkowo ma miecz zakonu, który po konsekracji Łzami Innosa staje się jednym z najlepszych oręży w grze.
Poza tym tak jak napisał Dota, najwięcej nowych zadań z pewnością znajdziesz u myśliwych, z racji że jest to nowa gildia.
Odpowiedz
Decyduje się na paladyna. Przekonałeś mnie bitwą he he, czary też się przydadzą. Co do myśliwych to wybiorę ich jak będę grał drugi raz łucznikiem. Ok, dzięki za podpowiedzi :)
Odpowiedz
U myśliwych też jest ta bitwa :)
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Odpowiedz
Jeszcze dodam, że gra myśliwym ni zawsze musi oznaczać grę łukiem, spokojnie można pakować w siłę i bronie jednoręczne czy dwuręczne i np. latać z kuszą jako bronią dystansową, sama zręczność najbardziej jest potrzebna do okradania innych postaci w grze...no i jak idziesz w siłę to można by do Mrocznych Jastrzębi się dołączyć (sam planuje w następnej rozgrywce tak zrobić). Jeszcze co do myśliwych to wydaje mi się, że mogą mieć najwięcej zadań gildijnych (nie wiem ile tego jest w MZ) no i jak @Wośnia nadmienił też mają dostęp do Bitwy i to całkiem fajny...
Odpowiedz
O ile mnie pamięć nie myli, to czwartego kręgu można było się wyuczyć przed wyruszeniem na smoki albo jakoś w czwartym rozdziale. Jak to jest więc, że Imperanon nie ma żadnej opcji z kolejnym kręgiem? Czyżby dlatego, że wybrałem drogę wojownika? Trochę lipa.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości