Rozwój postaci - balans
(21.12.2016, 19:59:43)Maniaks napisał(a): Trochę lipa.

A co, chciałbyś być Mrocznym Wojownikiem z wielkim mieczem oraz władaniem nad czarami Szóstego Kręgu?  popcorn
Odpowiedz
A jak! Zresztą może nie tyle szóstego, co czwartego, aby zrobić użytek z tej runy Łańcuch Błyskawic. Skoro to możliwe punktowo, to dlaczego nie? Taki mag ma opcję zostania Magiem Bojowym i wyuczenia się umiejętności bojowych. Dlaczego więc Wojownik nie miałby posiadać podobnych możliwości? ;)
Odpowiedz
(21.12.2016, 20:37:49)Maniaks napisał(a): Dlaczego więc Wojownik nie miałby posiadać podobnych możliwości?
A dlaczego Najemnik nie ma możliwości nauczyć się Kręgów Magii?
Odpowiedz
Co to za bzdurne dywagacje Maniacs.
Idąc taki tokiem rozumowania to po co potrzebny Mroczny Mag jako ścieżka rozwoju? Dla Czarnej Szaty?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(21.12.2016, 23:35:45)Memorius napisał(a): Co to za bzdurne dywagacje Maniacs.
Idąc taki tokiem rozumowania to po co potrzebny Mroczny Mag jako ścieżka rozwoju? Dla Czarnej Szaty?

Hmmm... myslałem, ze Przeznaczenie to gra stricte fabularna i tak samo ścieżka rozwoju ściśle wiąże się z fabułą oraz innymi zadaniami  Lol oza tym, po co było marnować punkty nauki na naukę trzech kręgów? Nie bardzo tego rozumiem. Nie można było od razu rozdzielić tych dwóch ścieżek, zamiast tworzyć od początku hybrydę, robić graczom smaka na taki model postaci, a potem sru, przy możliwości ogarnięcia w końcu jakiegoś porządnego czaru ofensywnego, cały plan szlag trafia Facepalm
Odpowiedz
Ja wiem, że to trudna gildia.
Zawsze to powtarzałem.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(23.12.2016, 20:53:43)Maniaks napisał(a): Nie można było od razu rozdzielić tych dwóch ścieżek, zamiast tworzyć od początku hybrydę
Jaką hybrydę?! Jeśli od początku wiesz kim masz być, to nie ma tu żadnej hybrydy, bo trzeci krąg jest potrzebny i dla mrocznego woja i dalej dla maga.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
(23.12.2016, 20:53:43)Maniaks napisał(a): Hmmm... myslałem, ze Przeznaczenie to gra stricte fabularna i tak samo ścieżka rozwoju ściśle wiąże się z fabułą oraz innymi zadaniami

Przecież tak jest. Dołączasz do Zakonu, jesteś adeptem, więc uczysz się wszystkiego po trochu. Dostajesz awans, wybierasz ścieżkę, która bardziej Cię interesuje, jednocześnie odrzucając korzyści wynikające z drugiej ścieżki. Jako adept miałeś okazję poznać obie drogi rozwoju, co powinno pomóc Ci w podjęciu prawidłowej decyzji.

(23.12.2016, 20:53:43)Maniaks napisał(a): przy możliwości ogarnięcia w końcu jakiegoś porządnego czaru ofensywnego

Od zadawania obrażeń masz broń, zarówno zwykłą jak i magiczną - jako mroczny wojownik masz dostęp do większej ilości specjalnej broni niż inne gildie. Runy mrocznemu wojownikowi służą jako wspomaganie, np. do leczenia. Jeśli chciałeś opierać się głównie na zaklęciach to trzeba było zostać magiem, główną siłą wojownika jest jego broń. Zresztą jeżeli porządne czary ofensywne są Ci tak bardzo niezbędne, to użyj zwojów, u handlarzy jest tego więcej niż potrzeba.

Ogólnie to gra mrocznym wojownikiem mocno przypomina grę strażnikiem świątynnym w G1 - ograniczona możliwość nauki kręgów, zaklęcia służące jako pomoc podczas gdy główną bronią jest miecz.
Odpowiedz
Tak, bo przecież tak trudno było się domyślić, że wojownik ma słabszą magię, i jakieś inne zalety jak lepszy pancerz, magiczną broń, a mag czystą moc magiczną. Normalnie nie możliwe ;( Już nie mówiąc o tym, że będąc przed OCZYWISTYM wyborem można sobie zapisać, zobaczyć co dają obie opcję, zastanowić się i wybrać to co nam bardziej odpowiada.  Facepalm
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
(23.12.2016, 21:15:54)maciek456 napisał(a): Ogólnie to gra mrocznym wojownikiem mocno przypomina grę strażnikiem świątynnym w G1
dokładnie tak jest i nawet sam zamysł w tym zakresie jest taki sam, przynajmniej tak to ustawiałem korzystając z idei i skryptu LAPa z Dunkel Magie , zmodyfikowanego w Global RU 1.14 i przebudowanego przez nas w Global PL 1.7.1
kręgi ponadto muszą być , ponieważ najlepsze miecze gildyjne Mrocznych są właśnie na Kręgi Magii
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(23.12.2016, 21:04:50)Tituf napisał(a):
(23.12.2016, 20:53:43)Maniaks napisał(a): Nie można było od razu rozdzielić tych dwóch ścieżek, zamiast tworzyć od początku hybrydę
Jaką hybrydę?! Jeśli od początku wiesz kim masz być, to nie ma tu żadnej hybrydy, bo trzeci krąg jest potrzebny i dla mrocznego woja i dalej dla maga.

Tak, ale w przypadku woja ten trzeci krąg (z mojego tymczasowego punktu widzenia, o czym dalej) to taka sztuka dla sztuki. Bo jest w wymaganiach do wyboru ściezki oraz pojawia się jedno zadanie gildyjne związane z runą trzeciego kręgu.

(23.12.2016, 21:15:54)maciek456 napisał(a):
(23.12.2016, 20:53:43)Maniaks napisał(a): przy możliwości ogarnięcia w końcu jakiegoś porządnego czaru ofensywnego

Od zadawania obrażeń masz broń, zarówno zwykłą jak i magiczną - jako mroczny wojownik masz dostęp do większej ilości specjalnej broni niż inne gildie. Runy mrocznemu wojownikowi służą jako wspomaganie, np. do leczenia. Jeśli chciałeś opierać się głównie na zaklęciach to trzeba było zostać magiem, główną siłą wojownika jest jego broń. Zresztą jeżeli porządne czary ofensywne są Ci tak bardzo niezbędne, to użyj zwojów, u handlarzy jest tego więcej niż potrzeba.

Ogólnie to gra mrocznym wojownikiem mocno przypomina grę strażnikiem świątynnym w G1 - ograniczona możliwość nauki kręgów, zaklęcia służące jako pomoc podczas gdy główną bronią jest miecz.

Wiesz, chodziło mi tu po prostu o runę łańcuch błyskawic, której zwoju znaleźć niestety chyba nie można, a byłem ciekaw jej działania ;)

(23.12.2016, 21:42:39)Memorius napisał(a):
(23.12.2016, 21:15:54)maciek456 napisał(a): Ogólnie to gra mrocznym wojownikiem mocno przypomina grę strażnikiem świątynnym w G1
dokładnie tak jest i nawet sam zamysł w tym zakresie jest taki sam, przynajmniej tak to ustawiałem korzystając z idei i skryptu LAPa z Dunkel Magie , zmodyfikowanego w Global RU 1.14 i przebudowanego przez nas w Global PL 1.7.1
kręgi ponadto muszą być , ponieważ najlepsze miecze gildyjne Mrocznych są właśnie na Kręgi Magii

No i problem rozwiązany z wymaganiem kręgów w przypadku wojownika. Czyli nie są one wymagane ot tak bez powodu. W tym momencie temat uważam za zamknięty. Nie spinajcie się tak. Tylko poruszyłem luźno pewien temat, a Wy już naskakujecie OK I przy okazji Wesołych Świąt i więcej luzu życzę wszystkim ;)
Odpowiedz
U Myśliwych jest tylko jedno zadanie dołączeniowe, które do zaliczenia wymaga posiadania jakiegoś % posługiwania łukiem, ale wydaje mi się, że można bez tego przeżyć.
Odpowiedz
Tak, ponadto nie jest to jakaś wartość zaporowa.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
13 poziom to trochę mało na dołączenie do gildii, więc w jarkendarze może być ciężko. Lepiej powykonuj jeszcze zadania w Khorinis i DP.
Odpowiedz
A moim zdaniem lvl nie ma aż takiego znaczenia. Z poziomów dużo statystyk nie wpada. Zależy czy pozjadałeś już odpowiednią ilość bonusów, żeby mieć w miarę ogarniętą postać. Nie ma co na siłę wybijać całego Khorinis i DP ze wszystkich potworów dla kilku lvli, bo to nie na tym polega. Choć jeśli masz jakieś misje, które da się ukończyć, to radzę się na tym skupić przed wizytą w Jarkendarze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości