Rozwój postaci - balans
Przecież on Cię nawet nie musi trafić, żebyś się mógł zarazić. xd
Odpowiedz
(16.02.2017, 13:18:48)Token napisał(a): A jak zginiesz to też nie wczytasz?  tamtam

No bez przesady. Ale zjebałem to teraz będę grał z wścieklizną xD

(16.02.2017, 13:19:55)Dota napisał(a): Przecież on Cię nawet nie musi trafić, żebyś się mógł zarazić. xd

Naprawdę? W sumie on mnie trafił i się zaraziłem więc dosyć jednoznacznie to wyglądało.

(16.02.2017, 13:15:08)Dota napisał(a): W sensie w sumie nie wiem jak to jest zaprogramowane, bo w sumie logiczne by było, gdyby mogło Ci zejść poniżej 1 hp i Cię zabić, więc uważaj. xD

Zjechałem do 10 HP i później mnie już zabiło, więc nici z hardcore moda xD  No cóż to spać nie będę w takim razie :D
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
A po wyleczeniu wróci do stanu pierwotnego? W sumie nawet nie wiem.
Odpowiedz
(16.02.2017, 13:23:42)Token napisał(a): A po wyleczeniu wróci do stanu pierwotnego? W sumie nawet nie wiem.


Wydaje mi się, że powinna. Zobaczymy.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Nie, część HP wraca, a część traci się bezpowrotnie, ale nie wiem jaki jest dokładnie stosunek, czy dokładana wartość, która po wyleczeniu nie powraca.
Odpowiedz
(16.02.2017, 13:24:52)Dota napisał(a): Nie, część HP wraca, a część traci się bezpowrotnie, ale nie wiem jaki jest dokładnie stosunek, czy dokładana wartość, która po wyleczeniu nie powraca.

To ciekawe. Najważniejsze, że mi siły nie usunie czy coś. Bo mi to tam ilość HP nie robi różnicy. W sumie nawet bym się nie zorientował, ale już mięsko leczyło mnie za 3/4 życia więc coś mi tu nie grało xD
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(22.06.2016, 17:34:11)Rootzky napisał(a): Czy to normalne, że nie odzyskałem wszystkich punktów zdrowia po wyleczeniu z wścieklizny?

(22.06.2016, 18:08:09)Memorius napisał(a): oczywiście

Zresztą proszę bardzo.  :>

Siłę Ci przecież usunie. Całą siłę dodatkową stracisz po wyleczeniu, ale już HP całego nie odzyskasz.
Strasznie kombinujesz. xd
Ogólnie zarażanie się nie pyli, no chyba że zamierzasz grać całą grę bez snu. xd
Odpowiedz
(16.02.2017, 13:28:36)Dota napisał(a): Siłę Ci przecież usunie. Całą siłę dodatkową stracisz po wyleczeniu, ale już HP całego nie odzyskasz.
Strasznie kombinujesz. xd
Ogólnie zarażanie się nie pyli, no chyba że zamierzasz grać całą grę bez snu. xd

No, ale tej dodatkowej to nie liczę. Spokojnie dam sobie radę nawet jakbym musiał grać bez snu. Ewentualnie zrobię szybki kursik do DP. Poprostu chciałem wiedzieć czy to nie bug jakiś xD

Z tego co zauważyłem to podczas wścieklizny HP spada po 1 co jakiś czas. W takim razie ruszam do DP bo zostało mi 20 xD
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(07.03.2017, 12:26:43)Memorius napisał(a): te bronie wymagają Kręgu Magiii , tak jak runy i jest to krąg 2 lub 3
Czyli w sumie taki Mroczny Wojownik jeśli chce być stricte wojownikiem, to może odpuścić sobie zupełnie naukę many jak mniemam? Jest wymóg wyuczenia się 3 kręgu i to w sumie tyle jeśli chodzi o konieczne rzeczy z magii?
Odpowiedz
to zależy
sa bronie stricte na manę w tym Złe Oko, a ponadto pewne runy na pewno sa przydatne i warto mieć zapas many większy
to jednak zależy juz od wyboru gracza
jesli mam odpowiedzieć jasno na pytanie - "Czy wysoka mana jest potrzebna Mrocznemu Wojownikowi?" to najogólniej mówiąc - bez tego rozwój postaci się nie zblokuje
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Jest kilka fajnych run z mniejszych lvli, które wymagają ileś tam many do użycia, ale wystarczy jej mieć ze 100, a tyle uzbierasz spokojnie jak będziesz wpieprzał grzyby, czytał tabliczki i tak dalej.
Odpowiedz
Many spokojnie starcza z bonusów dla Wojownika.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Siema Chciałem ponownie przejść przeznaczenie magiem wody właśnie mógłbym prosić o kilka praktycznych porad dotyczących tej gildii np jakich czarów się uczyć? czy lepiej dołączyć do czarnych jastrzębi czy złodziei?, u kogo zostać czeladnikiem? ogólnie jak jak rozwijać postać/ czego się wystrzegać. Pytam dlatego że niespecjalnie często grałem w gothica magicznymi postaciami i mogę mieć trudności z "właściwym" rozwojem .Z góry dzięki za wszystkie przydatne informacje
Odpowiedz
Ja ze swojej strony mogę ci polecić 2 runy. Bryłę lodu i przyzwanie stada(obie 2 rozdział). Według mnie 2 najmocniejsze runy i w sumie tyle mi starczyło do przejścia gry Magiem Wody. Coś jednak było zmieniane w patchu 1.3 więc sprawdziłbym też na twoim miejscu lodową lancę oraz błyskawicę. Gildia poboczna według mnie nie ma znaczenia, więc najlepiej wybierz tą, którą nie grałeś. Czeladnik Constantino/Bosper. Harad jest w ogóle nie opłacalny na magu. Ważne żebyś many miał na bryłę i kilka przyzwań stada i wtedy już z górki.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(16.04.2017, 16:54:24)Misiex napisał(a): Siema Chciałem ponownie przejść przeznaczenie magiem wody właśnie mógłbym prosić o kilka praktycznych porad dotyczących tej gildii np  jakich czarów się uczyć? czy lepiej dołączyć do czarnych jastrzębi czy złodziei?, u kogo zostać czeladnikiem? ogólnie jak jak rozwijać postać/ czego się wystrzegać. Pytam dlatego że niespecjalnie często grałem w gothica magicznymi postaciami i mogę mieć trudności z "właściwym" rozwojem .Z góry dzięki za wszystkie przydatne informacje

Czary to oczywiście bryła lodu. Czeladnikiem u Bospera możesz zostać (to zdecydowanie polecam, bo masz dostęp do łuków) i na zręczność jako drugą umiejętność. Ja tak grałam, dosyć ciekawa postać, tyle że nie zużywaj wszystkich stałych bonusów do mana na początku. Myślę, że trzeba się poduczyć gdzieś tak do 150, 200.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości