Rozwój postaci - balans
Cześć,

Czy może mi ktoś odpowiedzieć jakich max. atrybutów potrzebują najlepsze bronie:
1h
1h na zręczność
2h
łuk
kusza
i ile many potrzebuje najbardziej "manożerny" czar obszarowy?

Bez wymienia nazw i lokalizacji.
Boję się, że natknę się na jakieś spojlery, jak zacznę sam szukać na forum, a wolę nie znaleźć jakiejś dobrej broni niż dowiedzieć się przed grą jak ją zdobyć.
Odpowiedz
1h - jedna z najlepszych broni wymaga 180 siły, są lepsze ale nie każdy może je mieć i jak coś to wymagają mniej siły.
2h - jedna broń wymaga jakoś 215 chyba, ale również są lepsze które wymagają mniej, aczkolwiek są zbroje które wymagają ponad 200 więc jak się idzie w 2h to powinno się mieć jej sporo.
1h - Betty wymaga 150, nie wiem jak z rapierami, których wykuwania uczy Carl, ale pewnie najlepszy też jakoś w tych granicach.
Łuk - tu podobnie narazie mam łuk co wymaga 150 zręczności, być może są jakieś inne co wymagają więcej.
Kusza - jak wyżej, nie wiem czy jest jeszcze coś lepszego (zawsze można korzystać z magicznej kuszy, bardzo dobra broń, a wymaga mniej siły)
Z czarów to nie powiem, bo korzystam tylko ze zwojów.
Generalnie siłę dopakowałem do 74, w zręczność i mane nic a mogę korzystać z wszystkiego w połowie 4 rozdziału więc nie jest źle pod tym względem.
Odpowiedz
Wg. mnie najważniejsze jest wyuczenie się wszystkich umiejętności pobocznych już w pierwszym rozdziale, jak to rozplanujesz pozostawiam tobie, pkt nauki spokojnie starczy też na nieco um. bojowych, nie mówiąc już o licznych bonusach w terenie.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Tak jak Jonxx napisał - na początek umiejętności poboczne. Otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa są najważniejszymi umiejętnościami w grze. Na zręczność nie musisz wydawać ani jednego punktu nauki, dzięki bonusom, pierścionkom i amuletom spokojnie ci wystarczy aby okraść niemal wszystkich NPC a w wyjątkowych sytuacjach wspomożesz się miksturą akrobatyki. Naucz się też jak najszybciej WSZYSTKICH umiejętności zdobywania trofeów, jest z tego OGROMNA kasa, domyślam się, że jako mag będziesz chciał klimatycznie terminować u Constantina, on też skupuje pewne rodzaje trofeów. Jest jeszcze kilku innych gości co skupują różne trofea, ale ich już pewnie zdążyłeś poznać dochodząc do trzeciego aktu. Mogę tylko podpowiedzieć, że możesz oszczędzić PN na nauce pozyskiwania żądeł i wydzielin krwiopijców, da się tego nauczyć za darmo.

Do w zasadzie najistotniejsze szczegóły, reszta należy do ciebie jako do gracza a ja generalnie powiedziałem ci tyle, aby nie popsuć sobie późniejszej rozgrywki
Odpowiedz
Witam, po kilku miesiącach odcięcia od świata chciałem sobie wrócić do Przeznaczenia i wreszcie je ukończyć, ale... Nie wiem, czy kontynuując rozgrywkę czegoś nie schrzanie i nie wiem czy dobrze rozegrałem rozdział, czy lepiej zacząć od początku i od nowa pamiętać wszystkie historie, akcje i połączenia w fabule gry które przez dość długi okres czasu ulotniły się z glowy. A mianowicie, dołączyłem do Mrocznego Zakonu mając 16 poziom, i idąc w siłę i 2h, jako kowal. Było to mądre posunięcie? Przepraszam za zawracanie gitary po prostu wiem, że konsekwencje mogą wyjść dopiero po wielu h grania i chciałbym zaznaczyć porady kogoś kto bardziej się zna na tym niż ja.
Odpowiedz
Zrobilem identycznie jak ty i nie zaluje, gra sie calkiem przyjemnie, jestem w VI rozdziale bez wiekszych klopotow. Aczkolwiek jesli chodzi o rzemioslo to nie wiem czy bede chcial ponownie zostac czeladnikiem Harada. Maly z tego pieniadz i trzeba sie napracowac. Ale przynajmniej uczy to naszego herosa szacunku do pracy i cierpliwosci...  Cool

Inna kwestia to czy grales bardzo uwaznie i czy wykonales tyle zadan ile tylko sie da zanim dolaczyles do gildii. Nie pamietam juz jaki mialem poziom ale wydaje mi sie, ze 16lv przy dolaczaniu do gildii to troche malo.
Odpowiedz
Zadań to pewnie zostało mi z 15 z tego co widzę, ale nie wiem które dało się ukończyć w 1 rozdziale a które są na potem + jedno spieprzone bo zrobiem zbrodnię i karę zanim wziąłem pobicie Valentego no i zostało takie martwe :d Chyba zagram od nowa, znów 2h i siła ale zostając czeladnikiem u Bospera, bo z tego co wyczytałem to u Harada aby zmarnowałem naście PN na mieczyki :d
Odpowiedz
Fakt, Harad jest chyba najsłabszym wyborem i najnudniejszym. Koniec końców i tak sprzedajemu mu tylko jeden rodzaj miecza a u innych mistrzów mamy profity za najróżniejsze towary. Inni gracze mówią, że u Constantino zarabia się największe pieniądze, ja jeszcze u niego nie terminowałem.
Nawiasem mówiąc bardzo brakuje mi możliwości zostania czeladnikiem u Thorbena. Mógłby być wątek, w którym pomagamy mu postawić interes z powrotem na nogi co później owocuje dużymi zyskami dla naszej postaci. No ale nie można mieć wszystkiego.
Dużo czasu nie straciłeś, więc jeśli chcesz zacząć od nowa to śmiało to zrób. Tylko postaraj się grać "jednym tchem" bo inaczej można faktycznie dużo zapomnieć. A jeśli potrzebujesz jeszcze kilku porad na temat rozwoju postaci to są pewne reguły, których należy się trzymać aby ukończyć moda w jak największym procencie. A reszta zależy już od widzimisie gracza
Odpowiedz
Jakie to reguły?
Odpowiedz
16 lvl jest w porządku ;)

Mówi to zagorzały przeciwnik expienia :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(06.06.2017, 14:38:31)Jamaleq94 napisał(a): Jakie to reguły?
Znajdziesz je w moim poście na tej samej stronie Język

(06.06.2017, 14:40:37)Dinozaur7 napisał(a): 16 lvl jest w porządku ;)

Mówi to zagorzały przeciwnik expienia :>
Nie chodzi o expienie samo w sobie. Chodzi o to, że wykonując zadania eksplorujemy świat a co za tym idzie bijemy potworki po drodze. To + exp za zadania = wyższy level :>
Odpowiedz
Na takim levelu właśnie wykonałem bardzo sporo zadań. Nie expiąc zbytnio :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Michał jakie bronie używasz jako Mag Ognia?
Ja mam w 1 rozdziale Kostur Ognia i runę Ognisty Pocisk, więc za dużo nie mogę sobie EXPić.
Odpowiedz
Pamiętaj drogi Syngromie, że kluczem do potęgi Maga jest jego wiedza zatem przede wszystkim naucz się trzech poziomów języka Budowniczych. Dzięki znajomości pradawnej mowy wzbijesz się na niespotykane dotąd szczyty. Nie popadaj jednak w kult rozumu, bowiem wtajemniczony Mag wie, że podstawą jego słabości jest jego fizyczność, dlatego początkowo skup się na zręczności. Dzięki niej dasz radę wykonać wiele ważnych zadań, a zarazem uzyskasz dostęp do potężnych łuków i szpad, których szybkość jest nieoceniona w walce z przeciwnikami, którzy już dobierają się do twoich świętych szat. Dzięki tabliczkom powinieneś uzyskać 25-28% umiejętności władania bronią jednoręczną i dwuręczną, a więc może warto podbić obie te zdolności do tych 30%? Więcej nie będzie potrzebne. Odnajdź wszystkie bonusy, nie bądź leniwy. Jeśli przystąpiłeś jednak do Czarnych Jastrzębi, to twa droga może być trudniejsza. Gildia Złodziei to optymalny wybór. Gdy brakuje ci many, dokończ łukiem. Nie stawaj w otwartym boju, a jeśli już do tego dojdzie, użyj szpady lub kostura. W zależności, co aktualnie masz lepsze pod względem obrażeń. Nie marnuj many na odpornych przeciwników! Początkowo twoja magia może być słaba, ale później będzie górowała. Nie musisz inwestować wszystkiego w manę, to strata punktów nauki. Większą część uzyskasz z wszelakich bonusów. Pamiętaj, rozum i spryt! Czego nie zabijesz w pierwszym rozdziale, to zabijesz w drugim, a tam możesz już być naprawdę silny. Zrób wszystkie możliwe questy. To najważniejsze.

Powodzenia! Niechaj Innos prowadzi cię po niezbadanych ścieżkach Przeznaczenia!
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
Bracie Ognia, wybranie gildii Czarnych Jastrzębi rzeczywiście nie było zbyt mądre.
Co do broni, sugerujesz abym używał tylko taką broń która wymaga zręczności?
Zostałem czeladnikiem Harada żeby mieć mocny miecz.
Do zwiększenia poziomu many używałem różnych bonusów.
Szkoliłem się w walce bronią dwuręczną ze względu na kostur.
Używam kuszy straży i rozwalam nią m.in. Wilki, Ścierwojady.
Niestety walka z Wargiem lub Cieniostworem to samobójstwo.

Moje staty:
Mag Ognia poz. 14
Magia Krąg 1
Siła 46
Zręczność 22
Mana 71
Punkty trafień 131
Br. Dwuręczna 30%
Jenoręczna 11%
Łuki 13%
Kusze 10%
Umiem otwierać zamki, kuć świetne miecze i zbierać trofea.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości