Rozwój postaci - balans
W takim razie Bracie zapomnij o zręczności, bowiem ta droga już nie ma sensu. Ilość potrzebną do kradzieży zdobędziesz z bonusów. Pozostaje ci więc skupić się na kuszy i broni dwuręcznej jako dodatek do magii. Dla kuszy też można wyciągnąć 22-25% z bonusów i resztę sobie dobijesz punktami nauki. Walka bronią dwuręczną jest trochę toporna, ale może odeprzesz atak szybkich wrogów. Zręczność postawiłem ponad siłę, bowiem z kradzieży jest dodatkowy exp, a jej eliksiry dodają + 3 a nie + 2, co jest na plus. Pozostają ci bronie od Harada.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
Tak też zrobię.
Ale niedługo już wersja 1.4 gdzie trzeba będzie przejść od nowa więc wtedy zastosuję się do wcześniejszych porad i zobaczę różnicę. :)
Odpowiedz
Witajcie. Po przerwie kilkumiesięcznej wróciłem do moda, tydzień czasu i dobiłem do II rozdziału.
Czarne Jastrzębie, czeladnik Bospera,
Idę na Paladyna. Standardowo kuszo - jednoręczna.
Poziom 18 - trochę trwało zanim go osiągnąłem chyba do 19 byłoby bardzo trudno.
Siła 73
Zr 41
Mana 54
PŻ 252
Jedn 37
Dw 10
Łuk 19
Kusza 10
I to na razie tyle. Czas na drugi rozdział. Wiele nowych osób i zadań, warto robić notatki, bo potem jest sporo biegania.
Odpowiedz
Mam dwa pytania:
1) Ile opłaca się wydać PN na siłę? Gram wojownikiem pod siłę i 2H
2) Bonusy na siłę, zręczność itp. trzymać na potem czy wykorzystywać od początku gry?
Odpowiedz
Nie polecam czekać z bonusami. Lepiej zjadaj je od razu bo dzięki temu ułatwisz sobie początek gry a finalnie w VI rozdziale będziesz miał parę punktów siły mniej ale zupełnie tego nie odczujesz, twoja postać będzie szła jak burza przez wszystko tak naprawdę już od III aktu.

Jeśli grasz pod siłę to bonusy do zręczności i many oczywiście też zjadaj od razu i na te atrybuty nie przeznaczaj ani jednego punktu nauki, nawet bez tego zdołasz okraść spokojnie każdego NPC.
Odpowiedz
Warto uczyć się pozyskiwania trofeów? Jeśli tak to jakich?
Odpowiedz
Polecam wszystkich. Nie dość, że będziesz mógł zarobić duuużo pieniążków, to jeszcze misje różne wykonasz.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Nie wiem czy dobry dział ale ten wydawał mi się najodpowiedniejszy.
Czy jest jakiś próg gdzie punkty siły kosztują 3PN zamiast 2 , jeśli tak to jaki?
To samo pytanie dotyczące walki mieczem - jest to zrobione jak w standardowej NK czy jest tutaj jakiś inny system?
Jak wygląda sprawa z ilością smoczych korzeni/goblinich jagód/szczawi królewskich. Starczy tych szczawi aby pędzić zarówno mikstury siły jak i zręczności ?
Pytam bo jako złodziej z bardzo niską ilością tej drugiej nie wiem czy pozwolić sobie na jedzenie smoczych korzeni/goblinich jagód ( jeszcze sie zastanawiam co wybrac ze wzgledu na roznice 2/3) czy trzymać wszystko na mikstury .
Dobrego dnia

P.S wiem że podobny temat mógł być poruszony wiele razy jednak nie wiedziałem co dokładnie wpisać w wyszukiwarke a jednocześnie średnio chce mi się czytać ponad 50 stron gdzie po kilka razy są wymieniane lokalizacje tych samych szczawi królewskich
Odpowiedz
(06.07.2017, 16:17:14)Irtub napisał(a): To samo pytanie dotyczące walki mieczem - jest to zrobione jak w standardowej NK czy jest tutaj jakiś inny system?
w 1h, 2h, łukach i kuszach 3PN obowiązują od 61% umiejętności
(06.07.2017, 16:17:14)Irtub napisał(a): Czy jest jakiś próg gdzie punkty siły kosztują 3PN zamiast 2 , jeśli tak to jaki?
chyba od 90
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Ten próg, gdzie staty kosztują 3pn, jest ale nie pamiętam od ilu punktów. Jeśli chodzi o walkę to jest taka sama. Co do roślin to lepiej chyba robić mikstury.
Odpowiedz
(14.07.2017, 13:10:38)Lewkooo napisał(a): Nie mam póki co, ale na pewno nie będę grał pod zręczność. Na razie chodzę i robie questy i magazynuje PN.

Warto rozbić dyskusję na poszczególne wątki, aby tchnąć życie w mury forum Troll

Według mnie nie powinieneś oszczędzać wszystkich PN. Na samym początku warto zainwestować przede wszystkim w otwieranie zamków co przyśpieszy eksplorację i szybciej zapełni sakiewkę. Kolejną rzeczą jest nauka trofeów. Jest za to zbyt dużo kasy aby odkładać nabycie tych umiejętności na później OK
Odpowiedz
(14.07.2017, 13:29:52)Klimek napisał(a): Jest za to zbyt dużo kasy aby odkładać nabycie tych umiejętności na później
tym bardziej, że respawn przeciwników dających takie trofea nie jest co rozdział w każdej z lokacji i nigdy nie jest on identyczny z układem startowym - często jest tak, że przybywa po prostu jeden w miejscu gdzie na starcie były trzy sztuki czegoś tam
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Oj no bez przesady Klimek za kogo ty mnie masz? xD Otwierania zamków zwykle się uczę gdy muszę wyjść z miasta, a trofea jak dotrę do jakiegoś myśliwego. Magazynuję w PN w sensie, że nie wydaję na żadne umiejętności bojowe, ponieważ nie zdecydowałem jeszcze jaką ścieżkę wybiorę.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
(14.07.2017, 13:35:28)Memorius napisał(a): tym bardziej, że respawn przeciwników dających takie trofea nie jest co rozdział w każdej z lokacji i nigdy nie jest on identyczny z układem startowym - często jest tak, że przybywa po prostu jeden w miejscu gdzie na starcie były trzy sztuki czegoś tam
Ja bym rzekł, że respawn jest w pewnym sensie symboliczny, przynajmniej w niektórych miejscach. Wyjątek stanowią chyba tylko smocze zębacze w GD, których przybywa mnóstwo (i bardzo dobrze)

(14.07.2017, 13:55:55)Lewkooo napisał(a): Oj no bez przesady Klimek za kogo ty mnie masz? xD Otwierania zamków zwykle się uczę gdy muszę wyjść z miasta, a trofea jak dotrę do jakiegoś myśliwego. Magazynuję w PN w sensie, że nie wydaję na żadne umiejętności bojowe, ponieważ nie zdecydowałem jeszcze jaką ścieżkę wybiorę.
No fakt, z nowicjuszem nie gadam. Lol A ognika będziesz szkolił? Faja
Odpowiedz
(14.07.2017, 15:32:17)Klimek napisał(a): A ognika będziesz szkolił?

Taq, wyszkole go w jeden księżyc :>

Co polecacie 1h czy 2h? Jakieś fajne bronie mają Mroczni pod jakąś z tych umiejętności?
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości