Chłopaki, odpowiedzcie, czy któryś z graczy miał lub miałeś problem z zadaniem Khromanin? Ponieważ widzę duży problem podczas wklejania ostatniej książki.
instance ITWR_THERIDDLE5(C_Item)
{
name = "Stara księga";
mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = ITEM_MISSION;
value = 50;
visual = "ItWr_Book_02_03.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemeName = "MAP";
description = "Chromanin 5";
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
on_state[0] = usetheriddle5;
};
func void usetheriddle5()
{
var int nDocID;
var C_Npc riddler;
IT_Written(OldWorld_Zen);
if(JESTEMWGD == TRUE)
{
if(RIDDLE5 == FALSE)
{
B_GivePlayerXP(100);
B_LogEntry(TOPIC_THERIDDLE,"To już chyba ostatnia księga. Ciekawe, kogo lub co napotkam u kresu mej podróży... Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło... I już wiem kogo tam spotkam - kilka złych duchów i kolejnego nieumarłego idiotę.");
Snd_Play("FoundRiddlersBook");
Wld_InsertNpc(bau_7542_riddler,"FP_FOGTOWER_BOOK");
riddler = Hlp_GetNpc(bau_7542_riddler);
B_KillNpc(riddler);
RIDDLE5 = TRUE;
}
else
{
B_Say(self,self,"$NOTHINGNEW");
};
};
nDocID = Doc_Create();
Doc_SetPages(nDocID,2);
Doc_SetPage(nDocID,0,"Book_Mage_L.tga",0);
Doc_SetPage(nDocID,1,"Book_Mage_R.tga",0);
Doc_SetFont(nDocID,-1,"font_20_book.tga");
Doc_SetMargins(nDocID,0,275,20,30,20,1);
Doc_PrintLine(nDocID,0,"");
Doc_PrintLine(nDocID,0,"Chromanin");
Doc_PrintLine(nDocID,0,"-----------");
Doc_SetFont(nDocID,-1,"font_10_book.TGA");
Doc_PrintLine(nDocID,0,"");
Doc_PrintLines(nDocID,0,"Ale nie będę sam kroczył po tej ścieżce. Zaszczyt przypadł mi, ale muszę podzielić się mą potęgą z tymi, którzy okażą się godni, by podążyć w moje ślady. Mam tylko nadzieję, że mnie odnajdą...");
Doc_SetMargins(nDocID,-1,30,20,275,20,1);
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLine(nDocID,1,"");
Doc_PrintLines(nDocID,1,"Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło.");
Doc_Show(nDocID);
};
W Oldworld.zen nie ma Freepoint o tej samej nazwie FP_FOGTOWER_BOOK - dlatego to zwłoki spawnują nie gdzie.
Ale w Oldworld.zen jest Freepoint FP_STAND_FOGTOWER_BOOK, gdzie teoretycznie zwłoki powinny się odradzać. To wyraźnie pomyłka.