(05.11.2019, 08:20:43)Memorius napisał(a): [ -> ]a co to zadanie ma wspólnego z Oskarem i Czarnymi Jastrzębiami? przecież nic
Берем задание TOPIC_Saferich.
func void DIA_Vhaldemar_future_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Vhaldemar_future_15_00"); //Co zamierzasz robić w przyszłości?
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_01"); //Hm... Dobre pytanie.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_02"); //Chciałbym kiedyś zaznać spokojniejszego życia.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_03"); //Jakąś dziewczynę poznać, dom kupić.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_04"); //Żyć spokojnie za zdobyte teraz pieniądze.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_05"); //A właśnie... Mam do ciebie pewną sprawę.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_06"); //Żyję oszczędnie. Zbieram, na przyszłość, ale wiesz - lokuję wszystko w klejnotach.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_07"); //Łatwiej je ukryć niż mieszki złota, a i nigdy nie stracą na swojej wartości.
AI_Output(self,other,"DIA_Vhaldemar_future_01_08"); //Wiem, że sporo biegasz poza miastem. Gdybyś natrafił na coś naprawdę wartościowego to bardzo chętnie to od ciebie odkupię.
AI_Output(other,self,"DIA_Vhaldemar_future_15_09"); //Zobaczę, co da się zrobić w tej sprawie.
MIS_Waldek = LOG_Running;
Log_CreateTopic(TOPIC_Saferich,LOG_MISSION);
b_logstatus(TOPIC_Saferich,LOG_Running);
B_LogEntry(TOPIC_Saferich,"Vhaldemar lokuje zdobyte złoto w klejnotach. Jest zainteresowany kupnem rzadkich klejnotów jeśli takie znajdę.");
};
Герой может собрать камни, а может и нет.
В этом диалоге герой теряет возможность сдать квест.
func void dia_seeker_info()
{
AI_Output(self,other,"dia_seeker_03_00"); //Jesteś zapewne od Oskara?
AI_Output(other,self,"dia_seeker_15_01"); //Tak, masz rację. Macie broń przy sobie?
AI_Output(self,other,"dia_seeker_03_02"); //Tak, mamy. Jest złożona tu niedaleko. Masz pieniądze?
AI_Output(other,self,"dia_seeker_15_03"); //Tak, zgodnie z umową.
AI_Output(self,other,"dia_seeker_03_04"); //Dobra, chodźmy więc po towar.
B_StartOtherRoutine(vlk_778_Olaf,"goaway");
B_StartOtherRoutine(vlk_784_Korwin,"goaway");
B_StartOtherRoutine(vlk_785_Erikson,"goaway");
B_StartOtherRoutine(vlk_786_Sebastian,"goaway");
B_StartOtherRoutine(vlk_782_Nefario,"goaway");
B_StartOtherRoutine(VLK_783_Ahn,"goaway");
B_StartOtherRoutine(VLK_780_Tituf,"goaway");
B_StartOtherRoutine(VLK_781_Vhaldemar,"goaway"); //TOT
B_StartOtherRoutine(VLK_779_Sven,"goaway");
B_StartOtherRoutine(BAU_905_Radowit,"goaway");
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
B_StartOtherRoutine(vlk_12001_seeker,"Cemetery");
B_StartOtherRoutine(vlk_12002_seeker,"Cemetery");
B_StartOtherRoutine(vlk_12003_seeker,"Cemetery");
SEEKERGUIDE_ZULIGHTHOUSE = TRUE;
AI_StopProcessInfos(self);
};
Ur-Trall и написал мне в предложение, что тогда лучше квест отменить, чем чтобы он висел дневнике.
Отдать камни можно Нагуру по-другому заданию, но оно будет если его не посадить за решетку.
Характеристик бандита
instance BDT_11000_Skarbimir(Npc_Default)
{
name[0] = "Skarbimir";
guild = GIL_BDT;
id = 11000;
voice = 1;
flags = 0;
npcType = NPCTYPE_AMBIENT;
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
B_SetAttributesToChapter(self,1); //сила = 50
level = 13;
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
EquipItem(self,ItMw_Schwert3); //требует силы 90
EquipItem(self,ItRw_Crossbow_L_02);
B_CreateAmbientInv(self);
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Fatbald",Face_P_NormalBart01,BodyTex_P,ItAr_BDT_M);
Mdl_SetModelFatness(self,2);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Relaxed.mds");
B_GiveNpcTalents(self);
B_SetFightSkills(self,30);
daily_routine = rtn_start_11000;
};
Не хватает, чтобы надеть меч.
Заменить оружие или сделать присвоение характеристик 2 главы (где сила = 100)