Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
ile HP ma zwykły ork wojownik?
600?
to przy braku odporności na magię wody daje dla lancy 6 trafień przy zużyciu many 120

zapewne wystarczy aby gra byłą atrakcyjna i gracze nie płakali że nie działa
no cóż - mag chce wybić całą GD w R2? to wybije skoro chce i skoro to jest zasadniczy cel rozgrywki w G2
Co do Orków to Ci z Khorinis to Ci z Khorinis i tyle. Ci z G3 to inna gatunek więc z tym zimnem to nie ma uzasadnienia lore.
Nie masz racji Dinozaur.
Ci orkowie co oblegają zamek to są właśnie orkowie z północy.
Lore G2 P mówi o tym wyraźnie.

Co jednak zmieni im pozostawienie od[porności na magię nawet na poziomie 1/2 tego co mają?
irytację gracza po raz kolejny i przejście na pozycje broni konwencjonalnej

jeśli runy niższych kręgów czyli R1- 3 mają być realnie atrakcyjne w ofensywie to odporność magię i ogień poza uzasadnionymi questowo lub logicznie przypadkami musi po prostu zniknąć
A no zapomniałem :/
Ale część to starzy znajomi z GD. Ci z pod bariery tam byli i koniec. Więc nie ma sensu tego zmieniać bo jest spora grupa w której by to było unlore.
(04.09.2016, 12:32:47)Dinozaur7 napisał(a): [ -> ]Ci z pod bariery tam byli i koniec.

przecież bezi wszystkich wybił w g1  Troll
Ja jestem dobry i nie wybijam :> - Po to mamy ULU MULU :>
Nie przesadzajmy z tym zdejmowaniem całej odporności co najwyżej troszkę zmniejszyć.Wtedy gra nie będzie miała sensu bo będzie zbyt prosta.Mówiłem tylko o 1 przypadku tej lancy o niczym innym.
zmniejszenie troszkę nie zmienia niczego
pytam - ile lodowych lanc gracz mag Wody ma użyć na zwykłego orka wojownika?
6?
rozsądna liczba
jeśli 6 to odporności być po prostu nie może 
przy odporności 50 na magię liczba lanc na jednego orka wzrasta do 12 a jest to 1/3 odporności obecnej

liczby nie klamią
Jednak dorzucę jeszcze coś.

Zmniejszając do 0 odporność przeciwników na magię/ogień właśnie zmniejszamy sens używania zwojów wyższych kręgów. Mając odpowiednią ilość many(a mamy przycisk szybkiego jej uzupełniania) można wtedy nawet z lodową strzałą całe oblężenie zakończyć. Sensem zwojów z zaklęciami było to, że pozwalały właśnie przebić się przez odporność wrogów na dany żywioł i zadać sensowne obrażenia.
Sensem zwojów była możliwość pozbycia się przeciwników z którymi nie możemy sobie poradzić naszą standardową bronią. Tyle w temacie. Bezapelacyjnie. Język
To może zmniejszcie siłe stada i będzie po problemie?
przycisk szybkiego uzupełniania nie jest atrybutem gier RPG ani Gothic , to uaktywniany  poza zasadniczym dostępęm klawiszowym trick dla noobów
szanujący się gracz wcielający się w postać i odgrywający jego rolę nie robi takich rzeczy

robią tak natomiast metinowcy w Metinie , ale my tu nie rozmawiamy o szybkościowych levelówkach zręcznościowych z respawnem permanentnym
Popieram :>
ale jaki sens zmniejszania tej runy skoro to jedyna runa przyzwania u maga wody? ja osobiscie teraz zaczalem magiem wody grac bo zastanawialem sie dlugo ktorym magiem, jako ze u mrocznych ofensywne runy nie przypadly mi do gustu to został mi mag ognia i wody, wybralem maga wody bo szybciej wlasnie ma rune przyzwania ktorymi lubie sie poslugiwac bo u maga ognia to w 5 kręgu dopiero chyba byl ten demon (znalazlem liste run z globala o ile tutaj tez to jest). Czyli jako tako to jest dobrze poniewaz jakby nie patrzec to maja po jednej runie przyzwania ktorymi sie poslugiwac beda przez cala gre to chyba lepiej jak to zostanie jakie jest? mroczny za to typowy nekromanta ma chyba na kazdym kregu cos z przyzwania to moze "poszaleć"
No niewiem jaki jest sens poprostu ta runa jest zbyt op,a lanca jest zbyt słaba i nic na to nie poradze,że obie są w tym samym kręgu.