Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Trzeba by pewnie przejść pod bramę na spokojnie jakoś.
Dal mnie osobiście zasada jest prosta.
Idziemy po drodze do miasta, spotykamy ludzi, dowiadujemy się, że nie wpuszczają tam byle kogo , szukamy sposobu jak się tam dostać i mamy  możliwości
B_LogEntry(TOPIC_City,"Sztuczka z ziołami dla Constantino zadziałała. Straż miejska wpuściła mnie do miasta.");
B_LogEntry(TOPIC_City,"Straż wpuściła mnie do miasta, gdy podałem się za pracownika z farmy Lobarta.");
B_LogEntry(TOPIC_City,"Straż wpuściła mnie do miasta gdy pokazałem przepustkę, którą otrzymałem od kupca Canthara.");
B_LogEntry(TOPIC_City,"Straż wpuściła mnie do miasta za łapówkę w wysokości 100 sztuk złota.");
które sami sobie wypracowaliśmy zwiedzając drogę do miasta

ale nie nooby i lamerzy wola wchodzić od tyłu bo ta"był exp"
był, ale nie ma

ciekawe jak potem wyglądają dialogi z Izydorem , gdy oblatamy miasto dostaniemy się do Lorda Andre albo zostaniemy czeladnikiem i mamy chęć wyjść ponownie ta bramą.
Moim zdaniem niezbyt logicznie.

Przeznaczenie to gra , w którą gra się tak, jak w G2 NK  po raz pierwszy.
Moim zdaniem można by po prostu dodać linijkę dialogową np. Lesterowi, który stanowczo odradziłby graczowi wkradnięcie się do miasta od strony morza. Jest to zbyt znana metoda aby była tak po prostu odpuszczana przez graczy. Taki Lester, gdy mówi nam o sposobie z ziołami mógłby dodawać coś w stylu "Tylko nie próbuj przypadkiem omijać w żaden sposób strażników przy bramach. Możesz dostać się do miasta nawet od strony morza ale nie radzę, bo mógłbyś mieć w przyszłości bardzo poważne problemy. Lepiej będzie jeśli strażników przekupisz lub wykiwasz, najważniejsze by twoje wejście do miasta zostało odnotowane, wtedy unikniesz wielu kłopotów."
Czy jest to zły pomysł? Język
Uważam, że bardzo dobry. :>
No i wtedy jak ktoś mimo to wszedłby do miasta od morza i później coś by mu się skopało i zacząłby się żalić na forum to by się go odesłało z kwitkiem mówiąc "A co ci Lester mówił?" "troll"
Sprawdzę, w którym miejscu można by dodać taki monolog u Lestera.
(16.05.2017, 15:47:00)Dinozaur7 napisał(a): [ -> ]Żebyś wiedział jaka tu była burza na premierę Język
Jakby było o co :) Przecież to mod.

(16.05.2017, 15:51:09)Memorius napisał(a): [ -> ](...)
Została usunięta ponieważ powoduje logiczne bugowanie pewnych dialogów i sposobu wykonania zadań w początkowej fazie.
(...)
W jakich konfiguracjach jakich gildii takie wejście buguje grę nie wiem, nie chciało mi się tego sprawdzać.
Możliwe, że przy skrupulatnym rozegraniu problemów żadnych nie ma.
Toś mnie pocieszył... Nadzieja w tym, że rzadko w Gothicu na bugi narzekam.

(16.05.2017, 16:06:40)Memorius napisał(a): [ -> ]ale nie nooby i lamerzy wola wchodzić od tyłu bo ta"był exp"
był, ale nie ma

ciekawe jak potem wyglądają dialogi z Izydorem , gdy oblatamy miasto dostaniemy się do Lorda Andre albo zostaniemy czeladnikiem i mamy chęć wyjść ponownie ta bramą.
Moim zdaniem niezbyt logicznie.

Przeznaczenie to gra , w którą gra się tak, jak w G2 NK  po raz pierwszy.
Ale ja nie zamierzam ukrywać, że jestem noobem, jeżeli chodzi o gry.
Ta droga dostania się do miasta była po prostu ciekawsza i trudniejsza. 
Exp to naprawdę nie problem. Dokonałem wyboru, okazał się mniej "explodajny" i wszystko. Raz wygrywasz, raz przegrywasz... Tym razem przegrałem :)
Rada, żeby grać w Przeznaczenie jakbym nic nie wiedział o grze, może i dobra, ale nierealistyczna. Ty o tym wiedziałeś, to nie próbowałeś się dostać w inny sposób do miasta, ale ciekawe jak np. datki Darionowi dawałeś. Od razu po 200, czy jednak 100, 50, 100, 100, 100 i tak do 1050? Przecież to wykorzystanie wiedzy z podstawki.
Ale to szczegóły, zamierzam nadal bawić się modem. Zapowiada się ciekawie, a przy tak dużym modzie, niejedno jeszcze zwalę na pewno.


Przy okazji, przez bramę, da się wyjść normalnie, a gdy wracamy Izydor zagaduje i można się z nim dogadać, żeby wpuścił do miasta.

PS
(16.05.2017, 17:46:03)oldskool napisał(a): [ -> ]Przy okazji, przez bramę, da się wyjść normalnie, a gdy wracamy Izydor zagaduje i można się z nim dogadać, żeby wpuścił do miasta.

Dokładnie, ja tak zawsze robie, jednak że w Przeznaczeniu i tak wejście od portu nic nie daje to wszedłem sposobem Lestera :>
(16.05.2017, 17:46:03)oldskool napisał(a): [ -> ]Ty o tym wiedziałeś, to nie próbowałeś się dostać w inny sposób do miasta, ale ciekawe jak np. datki Darionowi dawałeś.
ja w Przeznaczeniu doszedłem tylko do bramy miasta więc nie dawałem ani żadnych datków, ani nie przekonywałem strażników by mnie wpuścili
jedynie uprzedzam, by nie było sytuacji, gdy gracz wyraża opinię - "a w G2 NK to było inaczej"
no było i nie raz było inaczej
(16.05.2017, 17:46:03)oldskool napisał(a): [ -> ]Toś mnie pocieszył... Nadzieja w tym, że rzadko w Gothicu na bugi narzekam.

Jednak w tym modzie jest sporo złożonych akcji skryptowych i ktoś kto gra na pałę albo próbuje np. oszukiwać tekstury aby się gdzieś szybciej dostać może sobie permanentnie skopać rozgrywkę. Więc po prostu graj powoli i uważnie, staraj się każdego questa rozwiązać w tym rozdziale, w którym go dostałeś (oczywiście niektórych się nie da, są zadania które wykonuje się w rozdziałach późniejszych) priorytetowo traktując zadania poboczne od mniej ważnych postaci a później robiąc te ważniejsze. To jedyny klucz do pomyślnego ukończenia moda. Przy czym ukończenie nie oznacza zobaczenie napisów końcowych a rozwiązanie jak największej ilości questów. Ja grając pierwszy raz wiele zadań skopałem co nie dało mi zbyt dużej satysfakcji dlatego teraz gram o wiele wolniej i rozważniej, mam jeszcze dwa smoki do rozwalenia a na liczniku już 130h.
(16.05.2017, 19:54:19)Klimek napisał(a): [ -> ]mam jeszcze dwa smoki do rozwalenia a na liczniku już 130h.
Ja przy tylu na liczniku jestem w połowie 3R :)
(04.06.2017, 10:35:11)Memorius napisał(a): [ -> ]Więcej będzie alternatywnych wyborów

O, to mi się bardzo podoba, bo Przeznaczenie było strasznie liniowe.
wskaz mi nieliniowy mod do Gothic w tej objętości content, albo wykaż, że Gothic 2 NK był gra nieliniową, a my zrobiliśmy z tego grę liniową
ponadto jakoś ta "liniowość" nie wpłynęła na łatwość rozgrywki
ponadto, nie, to nie będzie nie wiadomo jaka nieliniowość, bo taka wymaga tworzenia skryptów -potworów, na co zupełnie już nie mam ochoty
to raczej możliwość zdobycia pewnych przedmiotów lub dostępów alternatywnymi drogami, a nie wpływanie na główny rozwój wypadków w taki czy inny sposób
Przeznaczenie było mega spoko, ale jednak zadania były bardzo liniowe. Przykład moda, który miał nieliniowe zadania: Z życia złodzieja, gdzie praktycznie każdy quest dało się skończyć na dwa sposoby.
ty to tak poważnie, czy to taki ogólny nihilzm nie poparty wiedza o logice powiązań skryptowych?
ile zadań z G2 NK ( a było ich w sumie nieco ponad 100 chyba) miało dwa zakończenia?