Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(22.09.2016, 22:46:56)maciek456 napisał(a): [ -> ]Wszystkie nasze działania prowadzą do zaskakującego finału

Tak sam koniec jest ponoć epicki, nie czytałem o co w nim dokładnie chodzi bo nie chce sobie spojlerować
(23.09.2016, 12:11:05)kea1 napisał(a): [ -> ]polegające na poznawaniu historii są niezwykle klimatyczne
Może co nieco opowiesz o tym ? oczywiście bez spojlerowania :)
(23.09.2016, 15:45:45)Wiśnia napisał(a): [ -> ]
(22.09.2016, 22:46:56)maciek456 napisał(a): [ -> ]Wszystkie nasze działania prowadzą do zaskakującego finału

Tak sam koniec jest ponoć epicki, nie czytałem o co w nim dokładnie chodzi bo nie chce sobie spojlerować
(23.09.2016, 12:11:05)kea1 napisał(a): [ -> ]polegające na poznawaniu historii są niezwykle klimatyczne
Może co nieco opowiesz o tym ? oczywiście bez spojlerowania :)

Na razie z pewnych przyczyn nie mogę grać MW (pewnie wiesz jakich), ale do czasu. Save mam zachowany  ;)
zainstalowałem se Przeznaczenie ale jeszcze nie zacząłem. Jaką gildie polecacie?
:)
Wszystkie :>
Najbardziej jednak Mroczny Zakon.
Najemnicy.
(24.09.2016, 00:15:39)Zertin napisał(a): [ -> ]zainstalowałem se Przeznaczenie ale jeszcze nie zacząłem. Jaką gildie polecacie?
:)

Ciężko określić. Najemnik jest najkrótszy, a MZ ponoć najdłuższy, MW poznaje za to taką historię, jaką nie poznasz w żadnej innej gildii. Najemników ponoć warto przejść dla jednej, najbardziej epickiej misji we grze. O magu ognia nie wiem nic, tak samo jak o paladynów, lecz i te gildie chyba się pozmieniały.
kea1 ma rację, najemnicy mają najlepsze chyba w całej grze ostatnie zadanie, jednak w sporej mierze to ci sami ludzie co w zwykłym NK, więc lepiej wypróbować którąś z nowych gildii, jak Mroczni(Epilog opowiada dalszą część historii Beziego gdy właśnie do nich dołączył), Myśliwi, czy też pewnie Magowie Wody(dopiero zaczynam R2 więc ciężko mi co na ten temat powiedzieć)
Sporo czasu spędziłem niegdyś grając w G1 i teraz za każdym razem gdy zaczynam przygodę z G2, wchodząc do jednej z pierwszych jaskiń mam takie dziwne uczucie....
Patrzę na te "chrząszcze" i widzę gromadkę noobowatych - zielonych niczym smocze ziele świeżutkich graczy którzy wypróbowali zwój przemiany w robala i nie wiedzą że aby wrócić trzeba wcisnąć ENTER.
Po czym wyciągam lagę, robię z nich miazgę i pożeram wnętrzności....

I się tak zastanawiam.
Czy WY też tak macie ?
Hm, nie, my tak nie mamy, ale cieszymy się, że się dobrze bawisz  ;)
Właśnie , że tak mamy. ;)
Lepsze jest tylko zbieranie rzepy jak wiadomo.
Cytat:Planuje właśnie zagrać magiem ognia i tu pojawia się pewne pytanie jak ta gildia prezentuje się na tle innych magów chodzi przede wszystkim o siłę czarów trudność gry oraz nowych misji.


Zasadniczo będziesz mógł się uczyć tylko czarów ognia

siła czarów tylko zależna od starcia, orkowie zasadniczą są dość odporni na kulę ognia
jednak dalsze kręgi magi zapewniają nam mocne uderzenia za cenę many

sama gildia ma swoje plusy i minusy jednak największym plusem jest spokojna miejscówka i możliwość
okradzenia statku paladynów na początku 2 rozdziału. Minusem jest brak logiki ponieważ w klasztorze
są nauczyciele innych rodzajów magi jednak u żadnego z nich nie można się ich uczyć.

a no i walka na dystans ogniem jest piekielnie skuteczna przeciwko ludzkim istotą i różnego rodzaju potworami (pieczone ścierwojady XD)
mimo wszystko jak zwykle leży walka wręcz chyba że masz na tyle cierpliwości że zdołasz zrobić bojowego maga
której to ścieżki nie polecam bo prawdopodobnie zatrzymasz się na 3-4 kręgu magi
(25.09.2016, 20:45:11)herobrine napisał(a): [ -> ]Minusem jest brak logiki ponieważ w klasztorze
są nauczyciele innych rodzajów magi jednak u żadnego z nich nie można się ich uczyć.
o czymś nie wiem?
(25.09.2016, 20:45:11)herobrine napisał(a): [ -> ]możliwość
okradzenia statku paladynów na początku 2 rozdziału.
to akurat można zrobić w R1 i nie ma nic wspólnego z Magami Ognia

Gwoli informacji ogólnej.
Ogólna liczba nowych zadań gildyjnych dla Magów Ognia wynosi 13.
Jest także pewna liczba zadań z innych wątków, dostępna tylko dla Maga.
W końcu, po 168 godzinach gry ukończyłem Gothic 2 nk Przeznaczenie. Rozpisze się trochę a tekst może zawierać spoilery co do gildii pobocznych i głównej czyli Mrocznego Zakonu.
Cóż jedyne na czym się trochę zawiodłem to zbroje, nie chodzi mi o wygląd bo prezentowały się nieźle, ale o to, że prawie nigdy nie nosiłem zbroi Mrocznych, są po prostu słabe w porównaniu do innych.
[Obrazek: 14454067_1812520632299182_684522772_o.pn...e=57E9CBAA]
Moje staty na koniec, myślę że prezentowały się nieźle, chociaż miałem jeszcze sporo goblinich jagód i jedzenia zwiększającego statystyki którego zwyczajnie już mi się nie chciało zjadać. Nie wypiłem też żadnej mikstury podwojenia many bo do końca miałem nadzieje że do czegoś się jeszcze przydadzą. Misje starałem się wykonywać wszystkie, chociaż niektóre albo mi się zbugowały, albo ja coś zawiniłem.

[Obrazek: 14446366_1812568945627684_1101093294_o.p...e=57EA878A]
Tak wyglądał mój dziennik przed wypłynięciem na Irdorath. Najbardziej mi szkoda tego, że Kalom mi zniknął i nie mogłem wykonać misji z pierścieniem kultu. 
Tak czy siak bardzo dziękuję twórcom moda za trud włożony w niego i mam nadzieję na równie wspaniały epilog. Do moda podejdę pewnie jeszcze nie raz, ale to dopiero za jakiś czas. Planujecie jeszcze coś wydać po epilogu? Jakiegoś jeszcze moda do Gothica?
odnośnie Oskara - postanowiliśmy nie rozwijać tego wątku dalej ze względu na Złodziei ... kto grał ten wie, choć zapewne niedosyt pozostaje

co do zakończenia wątku Łowców Nieumarłych... nadal czekam na kogoś kto ZROZUMIAŁ ideę zakończenia


co do tego czy po Epilogu będzie coś jeszcze.... chyba jednak raczej nie, bo kiedyś trzeba po prost odejść...


Cieszę się , że gra została tak wysoko oceniona. :>
(25.09.2016, 22:32:50)akulizar napisał(a): [ -> ]Szkoda tylko bo w ostatniej walce przeciwnik się zaciął i latał w kółko nic nie robiąc, co sprawiło, że była banalna.