Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No cóż.
Ja wiem, że gra jest trudna.
Nie wystarczy się położyć w śpiworze (który usunąłem), trzeba tez umieć zjeść roślinkę, wypić miksturkę, użyć zwoju czy runy leczenia.
To trudne.
fajnie by było gdyby była automatyczna Regeneracja Many i HP po wyuczeniu za 1 PN, już w porcie chociażby.
Oczywiście śpiwór na starcie (daje Xardas).
Porozmawiam też z Prorokiem, żeby wstawił w zeny wiecej łóżek - w lasach, na polach oraz w wąwozach i dolinach.

A potem kurwa stękanie, że za dużo roślinek, że alchemia niepotrzebna i że ogólnie za mało realizmu, bo Bezi nie sika i nie może korzystać ze wszystkomającego śpiwora.

Ogólna porada.
Włączcie sobie nieśmiertelność i problem zniknie.
(12.03.2017, 07:35:56)Memorius napisał(a): [ -> ]Nie wystarczy się położyć w śpiworze (który usunąłem), trzeba tez umieć zjeść roślinkę, wypić miksturkę, użyć zwoju czy runy leczenia.
To trudne.
Tak, i właśnie to jest solą Gothica i Przeznaczenia. Nie wyobrażam sobie ułatwień w tym aspekcie.
A co do śpiwora - on przydałby się tylko do przyśpieszania czasu, np w zadaniach typu "przyjdź jutro", które są tylko sztucznym przedłużaczem według mnie. A jeśli spanie w takim śpiworze nie regenerowałoby nam HP a jedynie przyśpieszało czas? Tu zgadzam się z Memoriusem, że za mocno ułatwiłby grę, jeśliby leczył, ale jeżeliby nie leczył to moim zdaniem taki item miałby już sens.
Naprawdę nie macie innych zmartwień? Choć w sumie, skoro się wykłócacie o takie głupoty, to znaczy że wszystko inne gra.
(12.03.2017, 11:34:19)Klimek napisał(a): [ -> ]A co do śpiwora - on przydałby się tylko do przyśpieszania czasu, np w zadaniach typu "przyjdź jutro",
ludzie - ja i tak do minimum ograniczyłem w nowych zadaniach opcję "przyjdź jutro"
nie zauważyliście tego? no chyba jednak nie zauważyliście
większość tego, co jest w grze to akcje z G2 NK
czy mało różnych bezsensownych czy nielogicznych akcji tego typu pozmienialiśmy w grze ? mnóstwo, ale tego to już nie widzicie
ponadto sorry, ale akcja "przyjdź jutro po pancerz" jest logiczna i realistyczna , i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego
Swoją drogą - przeszedłem najpierw ten wątek zaczynając go u Andre, z pominięciem Kiranora. Skutkowało to tym, że po jego zakończeniu wczytałem i przeszedłem raz jeszcze, otrzymując zadanie od Kiranora. Mam wrażenie, jakby opcja z Andre była robiona jakoś na szybko i była dziurawa. Niby dzieje się w większości to samo, ale jakoś się jakoś tak wszystko nie klei. Ponadto kiedyś Memo pisałeś, że w opcji tej powiązanie z Kiranorem wystąpi później, a u mnie nie wystąpiło w ogóle. Nie sądzę, żebym zrobił coś źle, bo wątek ukończyłem pomyślnie. Ponadto nie miałem potem żadnych opcji dialogowych z Kiranorem, tym samym nie mogąc pozyskać u niego głosu w dołączeniu do Myśliwych. No i w opcji z Andre jest mniej expa i pieniędzy. Jedyną zaletą jest brak komplikacji z Kielichami, ale czy tak naprawdę miało to wyglądać?
tak - dokładnie tak to miało być - jest po prostu uboższa, bo gra premiuje rozmowy ze wszystkimi NPC
Rozumiem. Choć mnie akurat los zaprowadził najpierw do Andre... Nie widzę jakiegoś wielkiego sensu tego zabiegu, ale skoro tak ma być, to ok.
Chciałem wbić do Doliny Przodków i zostałem niemiłe zaskoczeny crash przy wczytywaniu (pierwszy i jedyny jak do tej pory). Trochę pokombinowałem i okazało się że wystarczyło zmiejszyć zasięg widzenia w opcjach d11.
Kiedy w końcu udało mi się wbić do DP, zobaczyłem ogrom tego świata, w drodze do obozu podziwiałem różnorodność słuchając muzyki z g1 - jestem po prostu zachwycony. Wystarczyło połączyć nowy i nieznany las z tą złowrogą muzyka z g1 żeby osiągnąć wspaniały efekt. Na koniec jeszcze muzyka ze Starego Obozu - gratulacje panowie!
Może warto by było po prostu wyłączyć opcję rozpoczęcia tego zadania u Andre? Grając za pierwszym razem zacząłem od Kiranora, ale po pewnej przerwie grając drugi raz zacząłem w sumie przez przypadek tego questa u Andre i faktycznie późniejszy ciąg wydarzeń bardzo słabo trzymał się kupy i wątek dział się zbyt szybko.

Co o tym myślicie?
(15.03.2017, 22:01:35)Klimek napisał(a): [ -> ]Może warto by było po prostu wyłączyć opcję rozpoczęcia tego zadania u Andre?
wówczas Pan Dota powie, że zubażamy rozgrywkę przez likwidację alternatyw i odmiennych opcji, chociaż ja osobiście akurat w tym przypadku likwidacji tej opcji u Andre wcale bym nie żalował
Tak. Jestem za pozostawieniem tej opcji. Relaks
Rozpisałbym się bardziej, ale aktualnie nie mam klawiatury i piszę to z ekranowej, a to jest dość męczące i czasochłonne.
Ja też jestem za pozostawieniem, ale tylko pod warunkiem delikatnego podrasowania jej. Jeśli ten warunek nie będzie spełniony, to nie widzę sensu zostawiać takiej alternatywy tylko dla samego faktu. Jestem świeżo po przejściu dwu opcji i upieranie się przy pozostawieniu jej w takim kształcie jaki jest, uważam za niepoważne.
Dobra, ale co to znaczy podrasowanie?
Co by tu miało być "podrasowane" i w jaki sposób?
Jest to uproszczona akcja skryptowo działająca prawidłowo i nikt nie ma zamiaru badać potem poprawności jakiejś tam innej lub rozbudowanej , w testach.
Nie będziemy stwarzać precedensów, prowadzących do dyskusji nad może jeszcze innymi zadaniami lub grupami zadań, bo mogłyby wyglądać inaczej.
Stwierdzenie że tam coś jest "dziurawe" jest mylne, bo jakby było dziurawe to by nie zadziało wcale, a przecież działa.
Ciekawe czemu nie ma nigdy dyskusji nad opcją z Fałszywymi Pucharami gdzie mamy dodatkowy podział na opcję Żądeł i Orkowej Krwi.
Spodziewałem się takiej odpowiedzi, dlatego optuję za wykluczeniem tej opcji jako swego rodzaju pułapki na gracza, który w tym przypadku nic nie zawinił.
A jeśli chodzi o podrasowanie - IMO wystarczyłoby zmodyfikować nieco dialogi by było przejrzyściej i dać jakieś powiązanie z Kiranorem. Ale cóż, trzeba było się wcześniej temu przyjrzeć.