Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jestem po kolejnym maratonie, flashbacki z Global Moda ułatwiły wykonanie niektórych zadań min. „Zbrodnia i kara”. Zrobiliście mi nie mały mętlik w głowie bo zastanawiałem się nad wybraniem gildii głównej między Myśliwymi, a Mrocznymi, a tu Vatras mnie poinformował, że jeszcze mogę podążyć ścieżką Wody, no ładnie, mam nadzieję, że zasponsorujecie mi leki na ból głowy Nestor :))  xD Mod jest genialny, z biegiem czasu coraz bardziej wciąga jak nałogi Faja Faja   Moe pobity poskarżył się ojczulkowi, ale ten chce mnie w swoim gangu i chyba z tego skorzystam  Pora zdecydować się na gildię do której dołączę i w tym kierunku rozwijać atrybuty postaci Hmm Hmm
Cytat:Мод года
Предопределение

"Przeznaczenie" zostało uznane w specjalnej ankiecie na rosyjskim forum modyfikacją roku 2019!
Aktualnie gracze rosyjscy ogrywają modzika i pośród ocen przeważają zdecydowanie pozytywne odczucia, chociażby:

Cytat:Спасибо создателям этого сборного мода, играешь спокойно без тупых крафтов, типа как в Возвращении 2.0 (когда тебя ищущие выстегивают как котенка, приходится бегать как кролик, для чего такие моды делают, интерес вообще пропадает), другое дело "Предопределение", находят воспоминания о старых добрых модах, спасибо всем мододелам за создание шедевра. Респект за ваш труд!

Czy gdybyście mieli do wyboru w Przeznaczeniu opcję dubbingową z automatu - wybralibyście ją?
Poniżej mała próbka:

Cytat:Głos dla Sharky
https://yadi.sk/i/ZWBLNQ4-zdlBcg
Nawet fajnie ten bot czyta tekst. Dla mnie mogłoby być tylko jeszcze oczywiście kwestia doboru głosu.
Według mnie to lepsze niż dubbing do Mrocznych Tajemnic  Troll . A tak serio podoba mi sie te rozwiązanie i chętnie z niego bym korzystał.
O Boże...  Facepalm

Cytat:Убил Аттилу после того как сдал Ренгару ополчению, ключа в канализацию у него в трупе не оказалось
Cytat:Это задумка авторов мода, запутать все так , что после можно только с марвином попасть в канализацию.

Cytat:ItKe_ThiefGuildKey_MIS - Ржавый ключ (от канализации) код
To tylko wierzchołek góry lodowej Troll  A potem tacy beznadziejni radzieccy gracze mówią, że gra jest zbugowana.
Oczywiście jest tam dużo bardzo dobrych graczy, ale mnóstwo ma mózg zlasowany Returningiem, że nie rozumie czym jest gra RPG/action.
Szkoda słów po prostu. Lol Beka
Grają na włączonej konsoli, na nieśmiertelności, nie myślą tylko latają na F8 i go to WP i nieustannie skipują dialogi.
Ale podkreślam, nie wszyscy. Jest paru doskonałych graczy.
Potwierdza się prawda,ze Przeznaczenie to gra dla elit,a nie dla tępych dzieciaków.
Cóż, tacy gracze też są potrzebni dla urozmaicenia dyskusji  popcorn

Szkoda, że u nas nie ma takiego życia już jak u nich. Co prawda 90% postów to pytania o problemy a nie dyskusja o modzie ale mimo wszystko jest co poczytać i na co odpisać.

Oto kolejny przykład, po co szukać skoro można sobie wpisać kod. Ciekawe jak by im szła gra jeśli marvin byłby nieaktywby?

Cytat:Siza
может быть ты его уже отправил на встречу с Джессом - тогда он в
долине под башней Ксардаса

если и там нет - вот код

bau_974_guy
перейди к нему или вставь
No tak, są gracze używający konsoli i kodów tylko po to, by poznać część fabularną moda i nowe zadania. Gothic jest tak organy do obrzydzenia, że wielu nie widzi sensu ciągłego powtarzania tego samego.
Ale jak ktoś wpisuje sobie kod na klucz do kanałów to raczej daleko nie zajedzie
Właśnie ukończyłem Przeznaczenie po raz drugi.
Po pierwszej grze Magiem Wody, wybrałem teraz sobie Myśliwego. Nie żałuje tej decyzji ani trochę, wątek gildyjny świetny, aż szkoda było, że w pewnym momencie się kończył. Również po raz pierwszy miałem okazję dołączyć do Gildii Złodziei - teraz mogąc ocenić, dużo lepszej fabularnie od Jastrzębi, którzy chyba nigdy nie będą mi pasować do świata Gothica.
Oczywiście będą jeszcze kolejne podejścia, bo w moim przypadku Przeznaczenie już na dobre wygryzło G2NK, w które mając okazję ostatnio grać wydało mi się po prostu puste i niedokończone. Dopiero teraz po drugim przejściu zauważyłem ile mnie ominęło smaczków, alternatywnych rozwiązań niektórych zadań czy nawet easter eggów. Chapeau bas i do następnego.

I trochę liczb.
127 godzin, 452 zadania.

[Obrazek: VciBGb7.png]
Gratki. Ja chętnie bym sobie jeszcze raz ograł Myśliwych, bo już słabo pamiętam ich wątek gildyjny ale
przede mną jeszcze Magowie Wody, Mroczny Mag i Paladyn, którego mam zamiar ograć przy najbliższym podejściu.

Zręczność jest kapitalna! Nie pamiętam, żebym kiedyś miał trójkę z przodu przy sile albo zręczności. Pewnie rozwijałeś ją kosztem umiejętności walki, bo one są dość przeciętnie rozwinięte?
W sumie nie zastanawiałem się nad tym. Priorytetem po prostu było wbicie mistrza dla szybszej animacji. Nie miałem potrzeby już inwestowania dalej w łuki, bo wszystko i tak padało na strzał lub dwa, a na 70% często się trafia. Dalsze PNy dawałem i tak już tylko na HP i dobijałem mistrza 1H, więc myślę że nawet przy takiej ilości zręczności dałoby się wbić 100% w czymś.
Moim zdaniem dla łucznika HP nie mają takiego znaczenia. Ostatnio grałem Najemnikiem również pod łucznika i dobiłem łucznictwo na max i nie żałowałem tej decyzji bo celność bardzo wzrasta i mowie tu o sporych odległościach. HP całkiem olałem, rozwijałem je tylko normalnie z poziomów i różnymi bonusami. 

Az mnie korci żeby zagrać po raz kolejny aby jeszcze raz zagłębić się w taki wątek Łowców Nieumarłych albo Czarnych Jastrzębii ale teraz to już muszę doinstalować jakieś łatki, które znacząco wpływają na grafikę :>

Czas na opis dotychczasowych wrażeń z wersji 1.6

Jestem pozytywnie zaskoczony różnymi kosmetycznymi ale potrzebnymi zmianami. Podoba mi się komunikat o nowym zadaniu wpadającym do dziennika a także wpis o zakończeniu zadania. W przyszłości na pewno ułatwi to nieco obsługę dziennika. Szkoda tylko, że nadal zadania zakończone nie są uporządkowane w kolejności ich zakończenia.
Również zmieniające się kolory podpisów kufrów to przyjemne usprawnienie.
Widzę również, że troszkę zostało pozmieniane w opcjach dialogowych, przykładowo teraz można prosić Laresa o pomoc w zdobyciu zarówno pieniędzy, zbroi i broni a w poprzednich wersjach można było bezpowrotnie wybrać tylko jedną z tych opcji. Niby nic to nie zmienia w praktyce, ale na pewno rozbudowuje trochę content.
Jednak najlepszą zmianą, która powinna być już w podstawce Gothic 2 jest to, że teraz puste ciała zabitych potworów i NPC przestają się podświetlać co baaardzo ułatwia ich przeszukiwanie. W końcu będę mógł ograbić każdego orka, wcześniej jak leżał jeden na drugim było to niemożliwe. :>

Niestety, wygląda na to, że ta wersja jest również mniej stabilna. Już 3 razy wyrzuciło mnie z błędem Access Violation a poprzednich wersjach się to nie zdarzało. Teraz natomiast mam problem, bo wywala mnie od razu po wczytaniu gry i uniemożliwia kontynuowanie przygody ale pracuję nad rozwiązaniem tego problemu po swojemu, chyba, że macie jakieś rady.
(22.03.2020, 08:27:25)Klimek napisał(a): [ -> ]Niestety, wygląda na to, że ta wersja jest również mniej stabilna. Już 3 razy wyrzuciło mnie z błędem Access Violation a poprzednich wersjach się to nie zdarzało. Teraz natomiast mam problem, bo wywala mnie od razu po wczytaniu gry i uniemożliwia kontynuowanie przygody ale pracuję nad rozwiązaniem tego problemu po swojemu, chyba, że macie jakieś rady.
Отключи DEP для Gothic2.exe
https://webentrance.ru/kak-otklyuchit-dep-v-windows-7/
В windows 10 в том же месте.
Cytat:że teraz puste ciała zabitych potworów i NPC przestają się podświetlać

oczywiście pojawi się teraz masa pytań - gdzie znajdę ciało? Troll