Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Opinie i wrażenia z rozgrywki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kolejny milestone w mojej rozgrywce zaliczony.

Na początku chciałem zachęcić wszystkich do zrobienia zadanie klucze i skrzynie ( a może na odwrót ? ), zadanie jest dość proste, trzeba się nachodzić, ale nagroda przednia !

Tak więc już o samej rozgrywce:
około 54h rozgrywki 18 lvl, wszystko wyczyszczone co mogłem w R1 i w końcu przychodzi ta chwila kiedy mogę zostać Magiem Wody,
nagle małe rozczarowanie, wszystko co potrzebne do trzech prób mam już w eq !!!, o zgrozo, czyżby zabrano mi przyjemność z gry nowicjuszem ? chyba tak, szkoda bo liczyłem na niezłe zagadki. Mam nadzieję że MW ma ciekawe zadanie. Tak więc szybko przeklikałem te zadanka i TAK W KOŃCU mogę zostać Magiem Wody, oczywiście przysięgę wypowiedziałem na głos, szybko nauczyłem się stada i bryły i moja postać dostała takiego kopa że szok, naprawdę gorąco polecam grać MW, bo czary są przednie.

Teraz pytanie do was:
Zaczynam R2 ( właśnie zrobiłem parę zadań w Khorinis) i planuję iść zbadać ŚB w DP, czy później lepiej iść do GD czy do Jarka? Pytanie pod kątem zadań, czy wybór coś blokuje albo premiuję w zadaniach ??
Ja najpierw poszedłem do Jarkendaru i nie zauważyłem, żeby mi się zblokowały jakieś zadania. Co do premii, to warto odwiedzić Netbeka przed zakończeniem wątku w Jarkendarze. Generalnie Jarkendar jest łatwiejszy od GD, daje sporo możliwości rozwinięcia postaci(wpada kilka poziomów, jest sporo tabliczek i książki PN) oraz zarobku(zakopane skarby, kopalnia złota), dzięki czemu w GD można sobie lepiej radzić. Jest jeszcze zadanie z teleportami w GD, które dostajemy dopiero po uruchomieniu wszystkich teleportów w Jarkendarze.
Opisze swoje wrazenia z gry, koncze wlasnie trzeci rozdzial i za chwile zaczne czwarty. Co mi sie najbardziej spodobalo to mnogosc zadan, roznorodnych i ciekawych a nad niektorymi trzeba sie naprawde poglowic (albo zajrzec na forum Język ) aby je rozwiazac. Jeden z kolegow wyzej napisal, ze zadan jest za duzo i ze sa one monotonne. Nie potrafie sie w ogole z tym zgodzic, nie znalazlem ani jednego questa ktory bylby razaco podobny do innego. Kazde zadanie ma swoja geneze, moze ewoluowac w inne a nawet w kilka innych questow. Niektore watki mnie naprawde zaskakiwaly. Przykladowo bylo kilka zadan, w ktorych sie zablokowalem i kompletnie nie wiedzialem co zrobic i wtedy zrezygnowany przysteposalem do kolejnych i w trakcie ich wykonywania znajdywalo sie rozwiazanie tych przedtem "niewykonalnych". Moim zdaniem wszystkie watki w tej grze sa po prostu po mistrzowsku przeplatane i powiazane ze soba wzajemnie, niemal wszystko co zrobimy wywoluje jakies kolejne zdarzenie lub zadanie. Jednak nie podoba mi sie to, ze w nieswiadomy sposob mozna sobie poboczne zadania spartolic, na przyklad przystepujac do niego za pozno. Nieco przytlaczajaca jest tez ilosc przedmiotow w grze, ktore zawalaja ekwipunek i ktore strach sprzedac, bo nigdy nie wiadomo kiedy moga byc potrzebne (np Gniewna Stal dla Gora). Fajna bylaby filtracja takich itemow, ktore beda potrzebne do wykonania jakiegos zadania, moglyby miec po prostu jakis stosowny opis aby tego nie sprzedawac, co o tym sadzicie?

W grze denerwujace jest czasami szukanie czegos nie wiadomo gdzie, dosc sporo jest zadan, w ktorych jestesmy wysylani do odnalezienia czegos ale wskazowki sa czasem zbyt metne i pare razy musialem skorzystac z pomocy forumowiczow aby cos rozwiazac gdy juz tracilem cierpliwosc (nie naleze do najwytrawniejszych graczy). Chociaz trzeba przyznac ze czasem cierpliwosc poplaca i trzeba sie w tej grze stosowac do powiedzenia "miej wyje*bane a bedzie ci dane". Czyli po prostu olac jakies zadanie a szukany przedmiot czy NPC sam nam sie nawinie pod nogi. Na przyklad ziola Ibrahima i zgubiony rog jednego z mysliwych. Wcale ich nie szukalem a znalazly sie po prostu same i to kolejny przyklad jak sprytnie sa powiazane wszystkie watki w tej grze tylko trzeba cierpliwie rozwiazywac zadania jedno za drugim a wszystko tak naprawde rozwiaze sie samo (no czasem wspomagajac sie forum) Język

Podsumowujac gra jest na duzy plus, wciaga i to jest najwazniejsze a pomniejsze niedociagniecia mozna dzieki temu latwo pominac i nie zwrocic na nie uwagi.

I tak na boku jeszcze takie pytanie: co sluzy do otwarcia wrot swiatyni w Dolinie Przodkow? Oczywiscie otworzylem ją, ale chcialbym wiedziec czym. :D Byc moze gralem troche nieuwaznie albo przytloczyl mnie ogrom wszystkich itemow, bo zbieram wszystko jak leci z mysla, ze moze sie kiedys przydac ale jeszcze nie wiem do czego. ;) A do tej swiatyni raz podszedlem i nie mialem czym jej otworzyc a jak wrocilem rozdzial pozniej to od niechcenia tam podszedlem, zrobilem akcje... i wrota sie otwarly, ale jednak zostaje ta pustka, bo nie wiem nawet co mi do tego posluzylo :D
(12.09.2016, 12:46:48)Klimek napisał(a): [ -> ]zrobilem akcje... i wrota sie otwarly
Jednym z ciekawszych zadań jest szukanie ornamentów i złożenie klucza dla Magów Wody, aby ci przedostali się do niezbadanej części wyspy, cudowne zadanie...
Może nie wypada mi pisać opinii o modzie, którego jestem współtwórcą, ale przeszedł on moje najśmielsze oczekiwania. Grało się znakomicie, świetna otoczka dialogowa - szczególnie wątku Łowców Nieumarłych, za co brawa należą się Memoriusowi. Mod nie miał właściwie żadnych bugów, wystarczyło jedynie robić to, co gra każe, a nie pchać się gdzie popadnie. Słyszałem o znikających postaciach, ale u mnie problem nie występował na Windows 10. Pewne zadania, które kiedyś wymyśliłem uległy zmianie i tu muszę przyznać, że zdecydowanie na lepsze. Na przykład zadanie ze skradzioną przez Butcha tabliczką jest o wiele bardziej logiczne, niż w starych wersjach testowych. Bardzo dobra wizualizacja postaci i balans. Przejście moda zajęło mi w sumie 160parę godzin jako Łowca Smoków i udało mi się zdobyć 39 poziom.
Jeszcze raz wielkie brawa dla teamu DT.
Czyli chcesz mi powiedziec ze to ten sam klucz? :D
(12.09.2016, 13:41:43)Klimek napisał(a): [ -> ]to ten sam klucz?
O_o Hmm xD
(12.09.2016, 13:41:30)Abaddon napisał(a): [ -> ]Pewne zadania, które kiedyś wymyśliłem uległy zmianie i tu muszę przyznać, że zdecydowanie na lepsze.

no to całe szczęście, ze na lepsze bo obawiałem się tu krytyki
(12.09.2016, 13:41:30)Abaddon napisał(a): [ -> ]Słyszałem o znikających postaciach, ale u mnie problem nie występował na Windows 10.

i to jest przykład na to, ze skrypty działaja prawidłowo, zresztą nie jedyny

Przy okazji  wydania ostatecznej wersji Przeznaczenia - podziękowania koledze Ahnbael aka Abaddon za kolosalny wkład w stworzenie tej modyfikacji.
Piwko
Cała przyjemność po mojej stronie. Szkoda, że nie udało mi się zostać do końca i uczestniczyć w pracach, ale przynajmniej można poczytać opinie graczy, które są w dużej mierze pozytywne :)
Powodzenia w pracach nad Epilogiem.
Czas gry nie za długi ale w końcu mnóstwo rzeczy pisałeś sam więc trudno było nie wiedzieć gdzie co jest lub z kim zagadać. xD 

No i oczywiście skipowałeś - bo wy wszyscy skipujecie /*
Ale roślinki wszystkie wyzbierałem! No i wierszy Morta wysłuchałem, czego chyba nie udało mi się w Globalu, bo notorycznie się powtarzały.
Chętnie zagram niedługo drugi raz - tym razem Mrocznym. Tutaj moja wiedza o zadaniach jest dość mała :D
(12.09.2016, 15:12:02)Memorius napisał(a): [ -> ]Czas gry nie za długi 

160h to nie długo?Jak czytałem te opinie po przejściu gry to większość miała od 120h do 140h.
Najemnik to chyba najkrótsza czasowo gildia. Potwierdzają. to czasy innych dobrych graczy.
Ma jednak to COŚ dzięki czemu warto zagrac  - "Czarne chmury nad Khorinis" moim zdaniem najbardziej epicki quest w całej grze.
(12.09.2016, 15:16:31)Memorius napisał(a): [ -> ]Najemnik to chyba najkrótsza czasowo gildia. Potwierdzają. to czasy innych dobrych graczy.
Ma jednak to COŚ dzięki czemu warto zagrac  - "Czarne chmury nad Khorinis" moim zdaniem najbardziej epicki quest w całej grze.

Już sama nazwa to wskazuje :p . Drugie podejście chyba zagram najemnikiem w takim razie :D.
Moim zdaniem też to zadanie znakomicie wyszło. Jeszcze miałem rozkminę w zadaniu z mieczem runicznym dla Salvatore. Na szczęście odwiedziłem odpowiedniego handlarza :D